108 مدرسه در قم استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی شده است

 108 مدرسه در قم استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی شده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: 108 مدرسه استان طی یک سال گذشته استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی شده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  محسن پورگلیان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: عمده این پروژه ها در مناطق روستایی استان بوده و 44 پروژه از آن به وسیله حرارت مرکزی و سیستم های پکیج و 64 پروژه نیز از طریق بخاری های تابشی، استانداردسازی گرمایشی شده است.

 

وی ادامه داد: در این مدت 48 پروژه به استعداد 24 کلاس درس استانداردسازی سرمایشی شده است که این روند با توجه به اعتبارات ابلاغی و تخصیص یافته تا پایان سال 93 نیزادامه پیدا می کند.

 

مدیرکل نوسازی مدارس قم همچنین با بیان اینکه طی یک سال گذشته و از هفته دولت سال قبل تاکنون 500 پروژه از مجموع پروژه های آموزشی و پرورشی در دست اجرا به ننتیجه رسیده است، افزود: در هفته دولت امسال پنج پروژه در نقاط مختلف قم بویژه مناطق محروم به بهره برداری رسید و در اوایل مهرماه سال جاری نیز، 10 پروژه دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

پورگلیان با اشاره به اینکه تا آغاز سال تحصیلی در پیش رو در مجموع 30 هزار متر مربع فضای آموزشی به فضاهای آموزشی استان افزوده می شود، خاطرنشان کرد: این متراژ فضای آموزشی تعداد 176 کلاس درس و فضاهای جانبی گسترده را شامل می شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس قم همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقاوم سازی مدارس و مراکز آموزشی فرسوده در استان، افزود: در آینده نزدیک 16 واحد آموزشی فرسوده که در مناطق روستایی، نوسازی و مقاوم سازی شده است، افتتاح می شود

پایان پیام /.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;