قیمت مبرد GWP همچنان در حال افزایش است

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مقررات مربوط به گازهای اف‌اف همچنان بر قیمت‌های مبرد در سراسر اروپا تأثیر می‌گذارد و گازهای GWP بالا همچنان در حال افزایش هستند، در مقابل کاهش قیمت‌ها برای جایگزین‌های GWP پایین‌تر.

آخرین گزارش سه ماهه دوم/۲۰۲۲ از Öko-Recherche گزارش می‌دهد که قیمت‌های R134a، R410A و R404A طی ۱۲ ماه گذشته به‌طور متوسط ​​به ترتیب ۴۵، ۲۷ درصد و ۲۲ درصد در سراسر زنجیره تأمین افزایش یافته‌اند.

از سه ماهه دوم/۲۰۱۹، قیمت R448A، R449A و R452A در کل زنجیره تامین کاهش یافته است. تنها استثناها در سطح تولید کننده و توزیع کننده برای R448A هستند. به طور مشابه، قیمت R1234yf، R445A و R513A نیز از سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است.

به نظر می رسد مشکلات عرضه نیز حل شده است، به طوری که Öko-Recherche گزارش می دهد که، به طور کلی، به نظر می رسد عرضه کاملاً ثابت است و مسائل قبلی، از جمله حمل و نقل و حمل و نقل از چین، به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

در مقایسه با سال ۲۰۱۴، قیمت های R134a 1-6 برابر بیشتر، قیمت های R404A 3-9 برابر و قیمت های R410A 1-6 برابر بسته به سطح زنجیره تامین هستند. در مقایسه با قیمت‌های تولیدکننده چینی، قیمت‌های فروش اروپایی برای R134a و R410A به ترتیب ۳٫۵ و ۳ برابر بیشتر است.

گزارش شده است که قیمت مجوزهای سهمیه افزایش یافته است، با برخی نشانه های آزمایشی برای افزایش میانگین قیمت ها.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;