عملیات مهار آتش در کارگاه تولید مبلمان

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در محله مرتضی گرد با تلاش نفسگیر آتش نشانان 4 ایستگاه مهار و خاموش شد.


در پی بروز آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید مبلمان در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، محله مرتضی گرد، خیابان نرگس، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:05 روز گذشته نیروهای عملیات ایستگاه های 81، 125، 12 و 35 را به همراه 4 دستگاه خودروی تانکر آب، 2 دستگاه خودروی فوماتیک و دو دستگاه خاور دستگاه های تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.


داود قلیزاده معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه یک سوله بزرگ به مساحت 500 متر مربع دیده می شد که در هنگام رسیدن آتش نشانان از 4 جهت شعله ور بود.


وی ادامه داد: با توجه به کاربری این سوله که به ساخت مبلمان و مصنوعات چوبی تعلق داشت، شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.


وی افزود: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی محل حادثه را با قطع برق و گاز آغاز و با شکافتن قسمتی از دیوارها و سقف به شعله های آتش دسترسی پیدا کردند.


قلیزاده تصریح کرد: آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر و با فرماندهی متمرکز موفق شدند آتش سوزی را تحت کنترل خود درآورند و آن را مهار و خاموش کردند.


وی با اشاره به عدم وجود فرد محبوسی و مصدوم در این حادثه افزود: آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود با استفاده از فن تخلیه و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران سوله به ماموریت خود پایان دادند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;