۳۰هزار بادیدکننده  Chillventa

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، هفته گذشته نمایشگاه تبرید و تهویه مطبوع Chillventa فراتر از انتظارات بود و برگزارکننده از حضور ۳۰۷۷۳ نفر در پایان این رویداد سه روزه خبر داد.

در حالی که تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه، اولین نمایش پس از کووید، در مقایسه با رکورد Chillventa 2018، ۱۳ درصد کاهش داشت، اما از انتظارات برگزارکننده که ۲۸۰۰۰ نفر را پیش بینی کرده بود، فراتر رفت. علاوه بر این، از سایر رویدادهای رقابتی که امسال برگزار شد بهتر عمل کرد و نشان می دهد که نمایشگاه ها همچنان مرتبط با صنعت تبرید و تهویه مطبوع هستند.

علیرغم کاهش آشکار بازدیدکنندگان از شرق دور، نمایشگاه جایگاه بین المللی خود را با بیش از ۵۶ درصد بازدیدکنندگان از خارج از آلمان حفظ کرد.

غرفه داران امسال نسبت به سال ۲۰۱۸،  ۱۷ درصد کاهش داشته اند، اما گفته می شود که از بین شرکت کنندگان، ۹۴ درصد مشارکت خود را در Chillventa موفقیت آمیز ارزیابی کرده اند. اکثر غرفه داران از آلمان، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، فرانسه و بلژیک بودند.

پترا ولف، عضو هیئت اجرایی سازمان‌دهنده NürnbergMesse در گزارش پس از نمایشگاه گفت: «ما از اعدادی که برای اولین جلسه صنعت زنده در چهار سال گذشته برگزار شد، بسیار خوشحالیم.

Chillventa بعدی از ۸ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ در نورنبرگ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;