پاناسونیک پمپ حرارتی Aquarea را روی پروپان راه اندازی می کند

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدل پروپان، Aquarea L، یکی از دو مدل جدید است که از بهار آینده معرفی می شود. دیگری، Aquarea K، از R32 استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که مدل‌های جدید بر روی بهبود عملکرد انرژی متمرکز شده‌اند، با طراحی مجدد هر دو واحد بیرونی برای سطح بالایی از ایمنی، مهر و موم شده‌اند. علاوه بر این، سری K یک پیوند مبرد بین واحد خارجی و واحد داخلی را حفظ می کند، در حالی که مدل L دارای یک پیوند هیدرولیک است.

سری جدید Aquarea L برای به حداکثر رساندن خواص مبرد R290 طراحی شده است و اجازه می دهد دمای خروجی آب تا ۷۵ درجه سانتیگراد حتی در -۱۰ درجه سانتیگراد در فضای باز باشد. به گفته پاناسونیک، این امر آن را به ویژه برای نوسازی و کاربردهای جمعی که در آن دمای بالا برای رادیاتورها لازم است، مناسب می کند.

گفته می شود که هر دو نسل از کاهش سطح نویز تا -۸dB(A) در مدل های قبلی بهره می برند. آنها همچنین سطوح بالاتری از عملکرد را ارائه می دهند و دارای SCOP بهبود یافته تا ۵٫۱۲ هستند.

با تمرکز بر بهبود تجربه نصب کننده و کاربر، آخرین نسل ها با یک کنترل از راه دور جدید عرضه می شوند که به صورت استاندارد ارائه می شود که دارای ناوبری بصری برای سهولت استفاده است. همچنین یک کنترل از راه دور دوم اختیاری برای سیستم های دو منطقه ای موجود است.

این سیستم ها همچنین قابلیت کنترل هوشمند و نظارت بر مصرف انرژی را خواهند داشت.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;