نخستین استان سبز در نیمه اول سال آینده معرفی خواهد شد

 مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: با گازرسانی به تمامی روستاهای استان در شش ماهه نخست سال آینده، به عنوان نخستین استان سبز معرفی خواهیم شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ علیرضا نصیری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم گفت: از ۱۶۰ روستایی که در استان قم قابلیت گازرسانی داشته است، ۱۳۵ روستا تاکنون از نعمت گاز برخوردار شده اند و پروژه های گازرسانی به دیگر روستاهای استان در دست اجراست.
وی از بهره برداری از پروژه های گازرسانی به روستاهای استان تا پایان سال جاری و ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: اعتبارات گازرسانی به واحدهای صنعتی استان قم نیز در سال جاری با هدف رونق کار و تولید بیش از ۲۵۰ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به شعاع ۱۲۰ کیلومتری عدم استقرار صنایع شهر تهران، حضور گسترده فعالان تولیدی و صنعتی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی در بخش های مشترکین جزء و عمده را تحت پوشش گاز قرار داده ایم.
وی در ادامه افزود: گازرسانی به طرح های توسعه ای شهرک های صنعتی استان قم نیز با همه توان در دست اجراست و خوشبختانه شاهد هستیم که با حضور سرمایه گذاران در استان سبز، مشکل خاصی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی نداریم.
نصیری با بیان اینکه ایران دومین کشور دنیا در برخورداری از ذخایر گازی است، اظهار داشت: امروز بیش از یک هزار و ۳۰۰ شهر و ۳۵ هزار روستا در کشورمان از نعمت گاز بهره مند هستند، درحالی که پیش از انقلاب شهرها و روستاهای محدودی گازکشی شده بودند.
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان قم در سال ۹۷ رتبه دوم در کسب رضایتمندی مردم را در سطح کشور کسب کرده است، گفت: در حال حاضر ۹۹.۵ درصد بخش شهری و ۹۵ درصد از بخش روستایی استان قم از نعمت گاز بهره مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان تصریح کرد: امروز همه تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم و گازرسانی به همه نقاط استان و نگهداری و مقاوم سازی تأسیسات گازی به کار گرفته ایم تا گاز مستمر و ایمن را به نحو احسن در اختیار واحدهای مسکونی و صنعتی قرار دهیم و امیدواریم در نیمه نخست سال آینده استان قم به عنوان نخستین استان سبز کشور شناخته شود.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;