سیستم تهویه مطبوع کاخ سفید، دونالد ترامپ را فراری داد

پرزیدنت دونالد ترامپ از زمانی که سر کار آمد، مانند بسیاری از روسای جمهوری سایر کشورها از رییس دولت قبلی زبان به انتقاد گشود. این انتقادات از عملکرد سیاسی و اقتصادی دولت گرفته تا روابط بین‌الملل وجود دارد.
به گزارش سرویس ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز به نقل از بلومبرگ، انتقاد پرزیدنت دونالد ترامپ از دولت باراک اوباما این بار بسیار متفاوت از جنبه‌های سیاسی و اقتصادی است.
بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ روز جمعه گذشته در محل کار خود ضمن انتقاد از عملکرد دولت باراک اوباما، گلایه‌های جدیدی را از این دولت مطرح کردند که برای بسیاری تازگی داشت.
او با اشاره به هدف خود مبنی بر سپری کردن بیشتر زمان در ماه آگوست در تفرجگاه خود در ایالت نیوجرسی به دلایل این موضوع پرداخت و گفت: اشتباه نکنید. رفتن به این تفرجگاه هرگز حکم تعطیلات و خوش‌گذرانی را برای من ندارد.
او ادامه داد: علت رفتن من به این تفرجگاه، به دلیل عملکرد نامناسب سیستم تهویه مطبوع کاخ سفید است و در این مورد باراک اوباما را مقصر می‌دانم. از این رو، حضور من در تفرجگاه صرفاً همان حضوری است که در کاخ سفید دارم.
او افزود: دور بودن من از کاخ سفید فرصتی را فراهم می‌کند تا خدمه بتوانند کارهای سرویس و نگهداری سیستم‌های تهویه مطبوع را انجام دهند.
او در پایان تصریح کرد: دولت اوباما یک سیستم تهویه مطبوع تمام جدید را برای قسمت غربی کاخ سفید که دفتر ریاست جمهوری در آن واقع شده، تعبیه و نصب کرد. قبل از اینکه این سیستم جدید نصب و راه‌اندازی شود، عملکرد سیستم تهویه مطبوع عالی بود، اما حالا عملکرد آن به صورتی است که یا باعث می‌شود از سرما یخ بزنیم و یا از گرما هلاک شویم.
ترجمه: سعید سعیدی
منبع بلومبرگ
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;