نگاه ویژه ترامپ به پیمانکاران صنعت HVAC

پیمانکاران تهویه مطبوع آمریکا در رویدادی که به مناسبت نخستین سالگرد جشن «تعهد به کارگران آمریکا» در کاخ سفید برگزار شد، حاضر شدند و با پرزیدنت ترامپ دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، هدف از برگزاری این رویداد، شناخت شرکت‌هایی است که نقش حیاتی و اساسی در آموزش و تعلیم نیروی کار آمریکا دارند.
بر اساس این گزارش، با امضای تفاهم‌نامه «تعهد به کارگران آمریکا»، شرکت و گروه‌های تجاری ملزم به ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی برای ۵ سال آینده برای دانشجویان و کارگران آمریکایی شدند.
تمرکز پرزیدنت ترامپ روی کارگران ماهر به تاثیر مثبت آن‌ها در صنعت سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع مربوط می‌شود. پیمانکاران سیستم‌های تهویه مطبوع از سراسر این کشور همگی به اجرای توافقنامه «تعهد به کارگران آمریکا» اذعان داشتند و از چشم‌اندازی که پرزیدنت ترامپ در خصوص استخدام ۷۵ هزار نیروی خانم و آقا طی ۵ سال آینده ترسیم کرده‌اند استقبال کردند. پیمانکاران به نگاه ویژه پرزیدنت ترامپ به کارگران و تلاش دولت در جهت این اهداف افتخار می‌کنند.
پیمانکاران تهویه مطبوع امریکا اخیرا منابع جدیدی را به برنامه توسعه نیروی کار خود اضافه کرده‌اند که با ماموریت پرزیدنت ترامپ برای تامین فرصت‌های شغلی عالی و پیشرفته برای نیروی کار آمریکایی همسو است. در واقع، برنامه توسعه کار پیمانکاران تهویه مطبوع آمریکا به پیمانکاران کمک می‌کند تا با هیات‌های مشاوره مدارس ارتباط پیدا کنند، در این حالت بهتر و سریع‌تر می‌توانند برنامه‌های آموزشی که به اشتغال‌زایی دانش‌آموزان در مشاغلی همچون تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و صنعت تبرید مربوط می‌شود، را هدایت و کنترل کنند.
پیمانکاران تهویه مطبوع آمریکا از همکاری با مقامات دولتی در خصوص تنظیم برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان از صنعت تهویه مطبوع اظهار امیدواری کردند.
ترجمه: سعید سعیدی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;