توصیه های مهم در صورت خرابی پکیج در دوران شیوع کرونا

با توجه به اینکه تعمیرکاران سیار به دلیل حضور در نقاط مختلف و قابلیت انتقال ویروس جزو افراد پر خطر به حساب می‌آیند لازم است در مواقع خرابی پکیج برای حفظ امنیت خود و خانواده خود به نکات زیر توجه کنید :
تاسیسات نیوز: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد از ایرادات پکیج براحتی توسط مصرف کننده قابل برطرف شدن هست با مطالعه مقالات این سایت در وحله اول تمام تلاش خود را کنید تا مشکل پکیج را خودتان حل کنید.
اگر با مطالعه مقالات و مشاوره تلفنی با افراد متخصص قادر به برطرف کردن مشکل پکیج نشدید در انتخاب تعمیرکار نهایت دقت را کنید.
پیش از حضور تعمیرکار به صورت تلفنی نکات ایمنی را به تعمیرکار گوش زد کنید و از او سوال کنید آیا سرما خورده است یا نه، در صورت مثبت بودن جواب از وی عذرخواهی کرده و به دنبال فرد دیگری باشید
قبل از حضور تعمیرکار به او به صورت تلفنی حساسیت خود را نسبت به داشتن ماسک و دستکش و همچنین رعایت نکات بهداشتی اعلام کنید.
قبل از آمدن تعمیرکار مقداری محلول ضد عفونی آماده کرده و قبل از حضور تعمیرکار به داخل منزل از وی بخواهید کیف و دست و ابزار خود را به خوبی ضد عفونی کند.
اکیداً توصیه میکنم یک جفت دمپایی تمیز آماده کرده و جلوی درب گذاشته تا تعمیرکار استفاده کند
در هنگام انجام تعمیر به هیچ عنوان فاصله خود را با وی کمتر از سه متر نکرده و سعی کنید از دور نظاره‌گر باشید.
برای تسویه حساب از تعمیرکار شماره کارت گرفته و مبلغ را اینترنتی واریز کنید و حتی اگر تعمیرکار دستگاه پوز همراه داشت کارت عابر خود را به او ندهید و نهایتا خودتان کارت بکشید
پس از انجام کار و خارج شدن تعمیرکار از منزل پکیج و اطراف آن و همچنین مسیر ورود و خروج او را کاملا ضد عفونی کنید
ولی مهمترین قسمت این موضوع انتخاب تعمیرکار می‌باشد.
معرفی پکیج و شناسایی قطعات شوفاژ دیواری
پکیج شوفاژ دیواری دستگاهی است برای گرمایش رادیاتورها و آب مصرفی البته بر خلاف سیستم موتورخانه که برای گرمایش مجموع واحدهای یک آپارتمان به کار میرفت ولی دستگاه پکیج شوفاژ دیواری معمولا برای گرمایش یک واحد مسکونی به صورت مجزا به کار می‌رود.
البته پکیج شوفاژ دیواری به نسبت موتورخانه های سنتی مزایای بسیاری دارد از جمله :
مشخص بودن مصرف سوخت و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری سیستم گرمایشی هر واحد مسکونی، در صورتی که در سیستم موتورخانه کل مجموع واحدهای یک آپارتمان به یک اندازه باید هزینه سوخت و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه را پرداخت کنند و در این حالت حتی اگر شما یک ماه مسافرت بوده و از سیستم گرمایشی استفاده نکنید هم می‌بایست این هزینه ها را پرداخت کنید.
از دیگر مزایای پکیج نسبت به موتورخانه این است که اگر یک پکیج در یک مجتمع خراب شود فقط یک واحد مسکونی درگیر می‌شود و این در سیستم موتورخانه اگر اتفاق بیفتد تمام واحدهای یک آپارتمان درگیر این مشکل خواهند شد.
از دیگر مزایای پکیج دیواری می‌توان تعمیر و نگهداری این دستگاه را مثال زد که به دلیل سادگی ساختار این دستگاه معمولا مصرف کنندگان پکیج دیواری تا حدودی خودشان توانایی تعمیرات آن را دارند ولی در سیستم موتورخانه به هیچ عنوان امکان تعمیر افراد غیر متخصص وجود ندارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;