آمادگی نظام مهندسی تهران برای رشد فعالیتهای برون مرزی

طی نشستی با حضور اعضای نظام مهندسی تهران با معاون امور سیاسی دفتر ریاست جمهوری، حاضرین، پیرامون فعالیت‌های انجام‌شده و چشم‌انداز آن در حوزه بین‌المللی، آموزش و همکاری در کشورهای منطقه و ارتباطات با کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، آذربایجان و آسیای میانه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
به گزارش تاسیسات نیوز، ارکان دبیرخانه صادرات خدمات فنی مهندسی با دکتر فریدون وردی نژاد، معاون امور سیاسی دفتر ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، نشستی مشترک با حضور فرهام مقدم راد، رئیس دبیرخانه صادرات خدمات فنی مهندسی، فریدون وردی نژاد معاون امور سیاسی دفتر ریاست جمهوری و بهمن عشقی دبیر کل اتاق بازرگانی صنایع معادن، برگزار شد.
در این نشست، حاضرین، پیرامون فعالیت‌های انجام‌شده و چشم‌انداز آن در حوزه بین‌المللی، آموزش و همکاری در کشورهای منطقه و ارتباطات با کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، آذربایجان و آسیای میانه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
همچنین معاون امور سیاسی دفتر ریاست جمهوری، ضمن حمایت از فعالیت‌های انجام‌شده، آمادگی دفتر ریاست جمهوری را در این رابطه اعلام نمود.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;