فرصتی نو/ آغاز رونق اقتصادی در پایان کرونا

فرصتی نو/ آغازی بر پایان کرونا با تعامل رسانه و صنعت

پایگاه خبری تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: همزمان با کاهش شیوع ویروس کرونا و بازگشت رونق نسبی کسب و کارها در سطح کلان و جزء، به منظور حمایت از بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی، نخستین نشستِ خود با همایون ابراهیمی دبیر سندیکای شرکتهای تاسیساتی با هدفِ بررسی مشکلات و ارائه راهکار و انتقال آن از کانالِ رسانه ای به مسئولان ذیربط را برگزار کرد.
«تاسیسات و تجهیزات ساختمانی» از اهمیت خاصی در ساخت و ساز ها در هر کشور برخوردار است که بدون توجه به آن، به استحکام و ایمنی مورد نظر در هیچ سازه ای دست نخواهیم یافت.

نشست رسانه ای تاسیسات نیوز

بررسی و آسیب شناسی در حوزه های مختلف، مسلماً خواهد توانست علاوه بر شناسایی موانع موجود، شرایط مناسبی برای رفع آنها فراهم کرد تا موجبات رشد و رونق در جامعه را فراهم ساخته و بستر مناسبی برای اشتغالزایی نیز در جامعه مهیا سازیم.
بنا به اعتقادِ بسیاری از کارشناسان «تاسیسات» قلبِ هر سازه ای محسوب می شود که متاسفانه در نظامِ ساخت و ساز (بخشِ دولتی و خصوصی) مورد توجه جدی واقع نشده است . این در حالی است که؛ «ساخت و ساز» یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی محسوب می شود و این مهم بدون توجه به اصلی ترین بخشِ آن یعنی «تاسیسات و تجهیزات ساختمانی» به عنوان قلب پروسه های ساخت و ساز ممکن نمی شود.
«تاسیسات نیوز» به عنوان تنها و نخستین رسانه خبری در این زمینه، با توجه به شناختی که به مسائل و مشکلات موجود دراین بخش دارد، در صدد است تا با برقراری تعامل بهینه با فعالان اقتصادی و هرآنچه که در حوزه نظامِ ساخت و ساز و مهندسی و تاسیسات و … می گنجد، بستری را فراهم سازد تا فرصتی برای معرفی و اعلام مشکلات و موانع موجودِ  رشته های مختلف به مسئولان اداری فراهم ایجاد شود تا شعار «رونق تولید» را به شکلی عملی تر محقق سازد.

 

از این رو، پایگاه خبری تاسیسات نیوز، در اولین گام طی برگزاری نشستی با همایون ابراهیمی دبیر سندیکای شرکتهای تاسیساتی، ضمن تاکید بر اهمیت این صنعت در حوزه ساخت و ساز، در صدد است تا نه با نگاه انتقادی، بلکه با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار و انتقال آن به مسئولان ذیربط، فرصتی مناسبی برای هم اندیشی بیشتر با صاحبان فن و صنعت را فراهم آورد تا شرایط پیشبرد برنامه ریزی های اقتصادی با تعامل بخش خصوصی و دولت را بیش از پیش فراهم سازد.
بدیهی است، ایجاد چنین فرصتهایی که در سایه تعامل رسانه ای با حوزه صنعت برقرار می شود، روح تازه ای به صنایع مختلف خواهد دمید.
لازم به ذکر است، نشست مذکور که با حضور روح الله واصف «مدیر و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز» و همایون ابراهیمی«دبیر سندیکای شرکتهای تاسیساتی» و تنی چند از فعالان دراین عرصه برگزار شد، نخستین اقدام در مسیر برقراری تعامل رسانه ای با صاحبان فن و فعالان اقتصادی جهت انعکاس مشکلات و موانع احتمالی بر سرِ راه تولید محسوب می شود که البته قابل گسترش و تعمیم در تمامی صنایع و حوزه های دیگر نیز می باشد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;