برنامه هلند برای جلوگیری از قطع برق اقشار آسیب پذیر

دولت هلند قرار است در ماه‌های آینده، حداقل ۱۵۰ میلیون یورو (۱۵۱.۹ میلیون دلار) برای جلوگیری از قطع شدن برق افرادی که توانایی پرداخت قبوض خود را ندارند، اختصاص دهد.
به گزارش تاسیسات نیوز، شبکه هلندی آر تی ال به نقل از منابع دولتی گزارش کرد دولت صندوقی را تشکیل می‌دهد تا قبوض افرادی که مجبور شده‌اند امسال، مشترک قراردادهای انرژی جدید گران شوند و ثابت شود که پرداخت قبوض برای آنها غیرممکن است را برعهده بگیرد. بخشی از اعتبار این صندوق توسط تامین کنندگان نیرو، فراهم می‌شود زیرا به این طریق، اگر مشتریان نتوانند قبوض خود را پرداخت کنند، از آنها در برابر ورشکستگی حمایت می‌کند.
جزییات این طرح قرار است به زودی اعلام شود.
احزاب مخالف به دفعات از مارک روته، نخست وزیر هلند، به دلیل عدم فراهم کردن حمایت مستقیم برای افرادی که قادر نیستند قبوض انرژی خود را پرداخت کنند، انتقاد کرده‌اند.
مطبوعات هلند هفته گذشته گزارش کردند دولت قرار است هزینه حدود ۱۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۳ را به منظور کمک به افرادی که با افزایش هزینه انرژی و مواد غذایی روبرو شده‌اند، اعلام کند.
بر اساس گزارش رویترز، روته هفته گذشته حاضر نشد درباره جزئیات این طرح که در بودجه سال ۲۰۲۳ دولت در ۲۰ سپتامبر ارائه خواهد شد، توضیح دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;