برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو برگزار می شود

سومین فراخوان دریافت طرح در هشتمین دوره برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو، از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه آغاز و آخرین مهلت ثبت طرح در این فراخوان، ۱۵ اسفندماه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، هشتمین دوره برنامه نانومچ با هدف حمایت از فعالان حوزه فناوری نانو و در جهت تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها، از مهرماه سال جاری آغاز شده است.
در این دوره از برنامه، تاکنون دو فراخوان برگزار شده و تعدادی طرح نانو  از سمت متقاضیان دریافت شده است. نتایج برخی از این طرح‌ها، از طریق پرتال به متقاضیان اعلام شده و برخی دیگر نیز در حال ارزیابی هستند. اکنون سومین و آخرین فراخوان دریافت طرح در سال جاری، از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شده و آخرین مهلت ثبت طرح در این فراخوان، ۱۵ اسفندماه اعلام شده است. براساس معیارهای پذیرش در این برنامه، طرح‌های دریافتی از چهار جنبه مختلف موردارزیابی قرار می‌گیرند:
عامل بسیار مهم در موفقیت نهایی طرح‌ها، تعامل و انگیزه تیم است که این معیار صرفاً برای طرح‌هایی درنظر گرفته می‌شود که پس از ارزیابی اولیه به جلسه مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.
این برنامه از تمامی تیم‌هایی که به نمونه‌ اولیه بهینه رسیده‌اند و با انگیزه و تمرکز در راستای توسعه طرح نوآورانه‌ی خود در حال فعالیت هستند، دعوت می‌کند که طرح‌های خود را در این فراخوان ثبت کنند.
در صورت پذیرش طرح‌ها، حمایت‌های برنامه در دسترس فناوران قرار خواهد گرفت تا بتوانند نمونه اولیه خود را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار کنند.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;