آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و نخستین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی و با حضور ۲۶۲ مرکز منتخب علمی و شرکت دانش‌بنیان آغاز به کار کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، کالاهای ارائه شده در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق کشور شامل تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف، انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی، باتری و یو پی اس؛ سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشار قوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته می‌شود.
طبق اعلام، در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، ۱۲ کشور مشارکت دارند که شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن است.
همچنین همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با هدف به هم‌رسانی فناوران و جامعه دانشگاهی با صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق و با مشارکت ۲۶۲ شرکت‌کننده داخلی برگزار می‌شود.
معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به منظور هم‌رسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، کمک به تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان، معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور را از جمله مهم‌ترین محورهای این جشنواره تخصصی است.
در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت برق احصا و به فناوران و جامعه دانشگاهی اعلام می‌شود تا با تعامل حاصله از جدیدترین دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق بهره‌برداری شود.
بر این اساس، تعداد کل محصولات اولیه دریافت شده در این جشنواره و فن بازار، ۶۹۵ محصول از ۳۴۶ شرکت را شامل می‌شد که پس از بررسی و ارزیابی‌های نهایی ۳۸۷ محصول از ۲۶۲ شرکت تائید شد.
نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از  ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;