گازرسانی به روستاها در دولت تدبير و اميد

به گزارش تسایسات نیوز، معاون استاندار گلستان و فرماندار ويژه گنبدکاووس از توجه ويژه دولت به مناطق محروم، روستايي و مرزي خبر داد و گفت: تنها در دولت تدبير و اميد و با وجود مشکلات مالي، 44 روستاي گنبدکاووس از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.


عبدالقدير کريمي روز چهارشنبه در مراسم گازرساني به چهار روستاي بخش مرزي داشلي برون افزود: بهره برداري از گازرساني به چهار روستا با اعتبار 63 ميليارد ريال، آغاز گازرساني به دو روستاي کرند و هوتن با اعتبار 80 ميليارد ريال و افتتاح آب بندان 50 هکتاري روستاي کرند با 220 ميليارد ريال به مناسبت دهه فجر، تنها بخشي از خدمات دولت تدبير و اميد در بخش مرزي داشلي برون است.


وي با تاکيد بر اين نکته که دولت اينکه اعتبارات خوبي به اين مناطق اختصاص مي دهد، افزود: در اين راستا با اينکه کمتر از 10 درصد جمعيت گنبدکاووس در بخش داشلي برون واقع است، اما امسال 20 درصد اعتبارات به اين بخش اختصاص يافته است.


کريمي تصريح کرد: دولت خدمات رساني به مردم، بويژه ساکنين مناطق مرزي و محروم را وظيفه خود مي داند و در اين خصوص هيچ منتي بر مردم ندارد.


فرماندار ويژه گنبدکاووس همچنين با خوب ارزيابي کردن تعامل و همکاري مديران دولتي و غيردولتي اين شهرستان در ارائه خدمات به مردم، از ساکنين مناطق روستايي گنبدکاووس نيز خواست براي توسعه فضاي سبز اين مناطق اهتمام ويژه داشته باشند.


آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزي اينچه برون گنبدکاووس نيز در اين مراسم با قدرداني از خدمات نظام و دولت ها در 40 سال گذشته به بخش مرزي داشلي برون اين شهرستان گفت: اين خدمات واقعا قابل تقدير است و جاي شکرگزاري دارد.


وي با قدرداني از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال افزود: اين حضور که سبب خوشحالي مقام معظم رهبري شد وظيفه مسئولان را در خدمات بيشتر به مردم دو چندان کرده است.


در مراسم بهره برداري از پروژه گازرساني به چهار روستاي قره ماخر، قره کسلخه، بيشک تپه و آراقويي که با صرف 63 ميليارد ريال به انجام رسيد، مديرعامل شرکت گاز گلستان، نماينده مردم گنبدکاووس درمجلس شوراي اسلامي و برخي مسئولان اين شهرستان حضور داشتند.


شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت در شرق استان گلستان واقع است و حدود 25 هزار نفر از جمعيت آن در بخش مرزي داشلي برون سکونت دارند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;