پیام نوروزی نماینده مجلس به تاسیسات نیوز

تاسیسات نیوز: نماینده مجلس سالی سرشار از موفقیت و دستاوردهای عالی در صحنه مهندسی و خدمات این حوزه برای همگان آرزو کرد
پیام نوروزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تاسیسات نیوز
اقبال شاکری
سال گذشته سالی سرشار از نوسانات و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در سالی کرونایی بود که متاسفانه دلخوری هایی برای برخی از افراد در سطوح مختلف جامعه مهندسی همراه آورد.
«انتخابات نظام مهندسی» «ناچیزی تعرفه های نظام مهندسی ساختمان»، «اختلافات درون سازمانی در حوزه نظام مهندسی و وزارتخانه» و …. از جمله مسائلی بود که شاید کام برخی از افراد را تلخ کرد.
اما آغاز سال نو شاید فرصتی باشد برای شیرین تلاشی مضاعف جهت رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله «نظام مهندسی ساختمان» و امید بستن به تغییرات و اصلاحاتی که در این عرصه از سالهای پیش تعحت عنوان «اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان» در مجلس آغاز گشته است.
اقبال شاکری نماینده پرکاری که همواره با خوش بینی د راین حوزه باب گفت و گو با رسانه ها را باز گذاشته است، ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ و آغاز قرن ۱۴ به خبرنگار تاسیسات نیوز می گوید:
امیدوارم سال ۱۴۰۱ سالی سرشار از موفقیت و اتفاقات خوب برای همه به ویزه جامعه مهندسی باشد.
عضو کمیسیون مجلس کشور همچنین از پی گیری جِد از سوی خود جهت اصلاح و بهینه سازی تعرفه های نظام مهندسی ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ با اصلاحاتی که در قانون نظام مهندسی و اصلاحاتی که در رویه های اجرایی نظام مهندسی انجام می شود سالی پر از دستاورد و ارتقا در صحنه مهندسی و خدمات مهندسی در کشور داشته باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;