نوگرایی مشروط در حوزه مهندسی

بهار یاد آور ساختنی دوباره است. بهار ایده بخش تبلور زیبایی در خلق یک جهان و اثری تازه همچون مهندسی است که برای پیدایش سرپناهی امن، زیبا و آرامش بخش می کوشد.
نو شدن ویژگی اصلی بهار است و بر آن خواهیم بود بار دیگر با استعانت از درگاه ایزد منان با آغاز سال جدید و به فال نیک گرفتن نو شدن طبیعت در صدد تحول و نوگرایی در حوزه مهندسی بر آییم و با همگرایی و وحدت سازمانی با تفکرها، نگرش ها و سلیقه های مختلف اقدامات موثری را به انجام رسانده و توانمندی های سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی را بیش از پیش به من ظهور برسانیم.
بر این باوریم تا در سال جدید با بهره گیری و بهره مندی از مشارکت بی نظیر و همه جانبه اعضاء  محترم در جهت اجرایی شدن برنامه های تدوین شده به منظور تامین رفاه و آسایش هم استانی های فهیم و آگاه، گام های بلندی را برداشته و با حفظ و افزایش روحیه تعامل مثبت با سازمانها و نهادهای ذیربط، بیش از پیش در ترویج و اعتلای اخلاق مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان در جهت توسعه بخشی و نیل به اهداف عالیه سازمان کوشا باشیم.
امیدوارم که با همکاری ، همدلی و تعامل سازنده جامعه مهندسی و با تلاش و کوشش بتوانیم در مسیر رونق، رشد و توسعه صنعت ساختمان ، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی و آبادانی استان گام های موثری برداریم .
اینجانب در پایان به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با حمد و ثنای پروردگار متعال فرارسیدن نوروز باستانی که با ماه مبارک رمضان، «بهار قرآن و معنویت» همراه شده است را تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت، معنویت و سلامتی برای اعضا،کارکنان سازمان و جامعه مهندسی استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;