پدافند غیرعامل به کمک کرمانی ها آمد

به گزارش تاسیسات نیوز، کرمانی ها دارای پمپاز ایمن آب شرب شدند.

 

 

 

در راستای توجه به اصول پدافند غیرعامل برای اولین باردر کشور اتاقک موتورخانه وایستگاه پمپاژ ایمن درآبفارکرمان طراحی وساخته شد

 

 

 

با همکاری حوزه معاونت بهره برداری شرکت آبفار ویک شرکت خصوصی کانکسی ویژه محافظت از موتورخانه وایستگاههای پمپاژ آب ساخته ومجهز شد.

 

 

 

 

نصب انواع سنسورهای محافظت از برق گرفتگی وآتش سوزی ونیز انواع قفل های ضد سرقت از جمله مزایای این اتاقک است.

 

 

 

 

کانکس های ساخته شده در کف خود سوراخ های ریزی برای خروج آب اضافی جمع شده دارند وهمچنین کابل برق نیز در کف کانکس به شکل خاصی تعبیه شده تا شکل زیبای اتاقک را حفظ کند.

 

 

 

 

از دیگر ویژگی های این اتاقک خاص نصب چهار پايه بتني در چهار طرف كانكس و حذف ساخت فونداسيون كف كانكس است.

 

 

 

 

از دیگر ویژگی های مثبت این کانکس یا اتاقک نگهداری تجهیزات آب رسانی، پوشش خوب درزها توسط فیلترو ممانعت از ورود گرد وغبار وبه مرور زمان فرسودگی وکثیف شدن ناشی از ورود گرد وغبار است.

 

 

 

 

همچنن تمامی قطعات جدار و سقفجهت جلوگیری از زنگ زدگی از جنس گالوانیزه می باشدو رنگ كانكس از نوع كوره اي الكترواستاتيك ودربهای بیرونی ودرونی آن از استحکام وایمنی بالایی برخوردارند.

 

 

 

 

مجید جمالی زاده معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفار استان با تایید این مطلب با اشاره به اینکه این موتورخانه مجهز به تابلوی محافظ جان،سنسور دزدگیر وتهویه ونیز خدمات جی اس ام می باشد افزود:این کانکس ها یا اتاقک های پیش ساخته به تکنولوژی روزبه ویژه برای ایمنی پرسنلی که به موتورخانه واردمی شوند مجهز است.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: سنسور دزدگیر اتاقک یک دقیقه بعد از ورود به داخل کانکس به صدا در می آید وامکان قطع صدا تنها برای اپراتور وفرد فنی وابسته به شرکت آبفار فراهم است.

 

 

 

 

جمالی زاده با بیان اینکه تولید این کانکس به همراه تجهیزات مختلف ایمنی و مدرن آن 15میلیون تومان هزینه داشته است تصریح کرد: ایده ساخت این اتاقک در معاونت بهره برداری شرکت آبفار مطرح شد وبا کمک یک شرکت سازنده کانکس پیاده شد.

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد:سیستم (جی اس ام) در این اتاقک به این گونه عمل می کند که به محض باز شدن درب کانکس موضوع بازشدن در برای سه نفر به شکل پیامکی ارسال می شود.

 

 

 

 

وی درخصوص تابلوی محافظت از جان نیزگفت : این تابلو در ورودی کانکس نصب شده واز برق گرفتگی وآتش سوزی جلوگیری می کند.

 

 

 

 

وی از ساخت ونصب اولین کانکس از این مجموعه در حسین آباد دهدار شهرستان جیرفت خبرداد وگفت: 5کانکس دیگر از این نوع در دست ساخت است تا در دیگر روستاها نصب شود.

 

 

 

وی با اشاره به نصب چهارقفل بیرونی و درونی برای جلوگیری از سرقت احتمالی ، تاکید کرد: از این پس تمام اتاقک های محافظ موتورخانه وایستگاه پمپاژ از این نوع ساخته خواهد شد.

 

 

 

 

این اقدام بی نظیر در راستای توجه به اصول پدافند غیرعامل بوده ومی تواند بخش زیادی از هزینه های نگهداری این گونه اتاقک ها را کاهش داده وبه افزایش عمرتجهیزات نیز کمک کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;