هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۴ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۴ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۸۴ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 384 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۸۴ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • پرتغال در میان موج گرما
– حدود ۲۸۰۰ آتش نشان در روز یکشنبهدر بحبوحه موج گرما در حال مبارزه با آتش سوزی های جنگلی در مرکز و شمال پرتغال بوند که دولت را بر آن داشت تا «وضعیت اضطراری» را اعمال کند. آتش سوزی ها از روز پنجشنبه در چندین منطقه شعله ور شده و حداقل دو خانه را ویران کرده است. نزدیک به ۲۵۰ آتش سوزی در روزهای جمعه و شنبه گزارش شده است.
  • سازماندهی مجدد دانفوس برای فروش
– دانفوس پس از اعلام خروج کنترل شده از بازار روسیه توسط سازنده دانمارکی واحد فروش آسیاسی مرکزی خود را سازماندهی مجدد کرد.
  • استفاده از نور خورشیدبرای ضدعفونی کردن آب
– دسترسی ضعیف به آب آشامیدنی سالم برای یک سوم جمعیت جهان، به ویژه برای کسانی که درمناطق روستایی زندگی می کنند، یک مشکل اساسی است. به دلیل نور فراوان خورشید در بسیاری از این مناطقه فناوری ضدعفونی خورشیدی نوید زیادی دارد. با این حال مشخص نیست که کدام نوع ضدعفونی خورشیدی بهتر عمل می کند؟
  • برلین آماده «رول شدن» است
– کریستین بروخ، مدیر عامل زیمنس انرژی، این پروژه آزمایشی نقطه مهندسی است. «پمپ های حرارتی با کارآیی بالا و دمای بالا نقش مهمی در انتقال انرژی و کربن زدایی گرمایش شهری خواهند داشت.
  • عرضه سرویس بهداشتی ایرانی آنتی باکتریال
– شرکت فناور نوین سرام کویر سرویس های بهداشتی ایرانی با خواص آنتی باکتریال تولید کرده است. این محصول آنتی باکتریال حاوی نانوذرات بوده و از این رو دارای سطوحی با قابلیت ضد رشد میکروب است. اینگونه سرویس های بهداشتی با موادی پوشیده می شوند که انواع باکتری ها را از بین می برد.
هفته نامه ۳۸۴ را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;