هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۴ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۴ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 364 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۶۳  می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله/ هر آنچه که باید در باره «اگزاست فن» بدانید
-ابتدایـی تریـن طراحـی آن هواکـش هـای کوچک مربعـی یا دیواری اسـت. اگزاسـت فـن دیـواری بعلت عـدم تحمل فشـار اسـتاتیکی، مکش مناسـبی را ایجـاد نمیکنـد. بـه همیـن دلیـل اگزاسـت فـن هـای دمنـده مشـابه کولــر و مکنــده هــای حلزونــی طراحــی شــدند. انــواع هواکــش صنعتــی شـامل، یوتیلیتـی فشـار قـوی، بکوارد مکنـده )حلزونـی(، فـوروارد کابین دار)هواسـاز(، پنجرهای)دیـواری(، آکسـیال یـا محـوری و سـانترفیوژ میشـود.
  • گزارش/ گزارش/ برنامه ریزی برای تکرار تاریخ سیاه فاجعه پالسکو!!…ایمنی همچنان در رده های پایین توجه…
-معاونـت پیشـگیری سـازمان آتـش نشـانی و خدمـات ایمنـی شـهرداری تهـران ســاختمان پالســکو جدیــد کــه ســاخته شــده در حــال بهــره بــرداری و آغــاز بــه
کار اســت امــا متاســفانه هنــوز از آتــش نشــانی تاییدیــه دریافــت نکــرده اســت.
  • نگاهی به بازار/ قیمت مفتول در بازار آهن آلات چقدر است؟
-هـر کیلـو سـیم فابریـک ۱٫۵ بـه قیمـت ۱۹ هـزار و ۵۰۰ ناموت در بـازار بـه فروش میرســد.
*   یادداشت / ده مزیت برتر یک نرم کننده آب
-آیا به خرید یک نرم کننده آب برای خانه خود فکر می کنید؟ امروزه مزایای نصب آب شیرین کن برای صاحبان خانه بسیار زیاد است. نرم کننده های آب یک راه عالی برای از بین بردن آب سخت، حل کردن رسوب آهک در لوله های شما و ایجاد پوست و موی نرم تر هستند. آنها همچنین می توانند با کاهش مصرف کلی آب به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کنند.
هفته نامه  ۳۶۴  را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;