هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۶ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۷ منتشر شد
 
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۶۷ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله/راهنمای کامل انتخاب موتور آسانسور
-هنگامی که ساختمانی را می سازیم، در حقیقت باید به همه جوانب آن توجه کنیم. آسانسور یکی از مهمترین جنبه های ساختمان هاست که ضرورت دارد به طور صحیح انتخاب و نصب گردد. با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی، آسانسورها نیز انواع مختلفی دارند و توسط موتورهای متفاوتی هدایت می شوند.
  • مصاحبه / قانون نخ نمای نظام مهندسی ساختمان» در انتظار لباسی نو
-قانون نگارش شده نظام مهندسی ساختان در سال ۷۴ به قدری قدیمی و پوسیده است که در قامت واقعیتهای موجود نظام مهندسی و ساخت و ساز کشور نمی گنجد و تار و پود آن به راحتی از هم می گسد.ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی همین بس که اولین بار در سال ۱۳۷۴ نگاشته شد و به مرحله اجرا نیز درآمد و به این ترتیب فرآیند «طراحی» ، نظارت و اجرا» و اجرای پروژه های مختلف ساختمانی کشور تحت پوشش این قانون هر چند به صورت دست و پا شکسته درآمد.
  •  نگاهی به بازار/قیمت تیرآهن و میلگرد امروز/ تاثیر مذاکرات بر بازار آهن
-گویا روند مثبت مذاکرات بازار ارز را تحت تاثیر قرار داده است. بازار فلزات هم تحت تاثیر روند کاهشی قیمت دلار قرار گرفت. بررسی ها نشان می دهد قیمت میلگرد امروز ۱۹ دی ۱۴۰۰ نسبت به پنج روز گذشته ۵۰ تومان کاهش پیدا کرد . همچنین میلگرد هم در این مدت هزار تومان ارزان شد.
  • گزارش/ تونلی با هوای کوهستانی
-یتونل سبز گریت ورث به طول یک و نیم مایل قبل از جمل به سایت در کارخانه ای دردربی شایر ساخته می شود و درهنگام عبور از روستا روی خط راه آهن مونتاژ می شود.
هفته نامه۳۶۷  را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;