هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۷۹ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۷۹ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۷۹ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 379
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۷۹ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  •  استفاده از پنوماتیک در صنعت فولاد
    سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، سیستم هایی هستند که برای انتقال انرژی به روش سیال تحت فشار توسط محققان کشور طراحی شده اند.
  •  گزارش/ بهره مندی از انرژی پاک برای خطوط مخابراتی
  • اریکسون و دویچه تله کام دو شرکت مخابراتی بزرگ اروپا قصد دارند برای تامین انرژی دکل های تلفن همراه از انرژی باد و انرژی خورشیدی بهره بگیرند. دکل های تلفن همراه نسل پنجم که در آینده نزدیک به طور گسترده در جهان نصب خواهند شد، انرژی زیادی مصرف می کنند و برای کاهش هزینه ها چاره ای جز توسل به انرژی های تجدیدپذیر وجود ندارد.
  • لوله کشی و لوله بازکنی با این اپلیکیشن همه کاره
    خدمات ارائه شده در استاد کار بسیار متنوع هستند، از خدمات نصب و تعمیرکولرآبی، نصب و تعمیر کولر گازی، نصب و تعمیر انواع هواکش و چیلر و تعمیر فن کویل گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تاسیسات ساختمانی، خدمات اسباب کشی، خدمات سیم کشی برق و بسیاری دیگر از خدمات در استاد کار قابل سفارش هستند.
  • سیمان خوراکی با استحکام ۴ برابر بیشتر از سیمان معمولی
    -فناوری «کوتا ماچیدا» و «بویا ساکای» دورریز غذا مانند برگهای کلم و پوست پرتقال را به یک سیمان زیست تجزیه پذیر و خوراکی تبدیل می کند که قابل استفاده در ساخت و ساز است. به گفته محققان استحکام کششی محصول آنها تقریباً ۴ برابر سیمان معمولی است.
هفته نامه ۳۷۹  را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;