هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۳ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۶۳ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 363 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۶۳  می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله/ کاربرد انواع لوله های تاسیساتی در کشورهای صنعتی 
-در مورد انواع لوله های لوله کشی که در طول سالها در خانه های استفاده شده اند، مناسب است تا در قامت یک متخصص ببینید دیگر همکاران شما در دیگر نقاط جهان چه نظراتی دارند. به اشتراک گذاری تجربیات متخصصین، امروزه در اکثر کشورهای جهان به یک امر معمول بدل شده است. دانیل اوبرایان کارشناس فنی لوله کشی شرکت Supply house از تجربیات خود می گوید.
  • گزارش/ پیش به سوی ساختمانی بدون کربن، برنامه تا سال ۲۰۵۰ قرارداد سبز اتحاد اروپا
-اتحادیه اروپا می خواهد تا سال ۲۰۵۰ میلادی به اولین سرزمینی در سراسر جهان تبدیل شود که تولید گازهای کلخانه ای در آ« به صفر رسیده است . این اتحادیه سعی دارد میزان انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال ۲۰۳۰ میلادی به دست کم ۵۰ درصد در مقایسه با سال ۱۹۹۰ میلادی کاهش دهد.
  • نگاهی به بازار/ قیمت انواع مصالح ساختمانی آذر ۱۴۰۰
-قیمت انواع مصالح ساختمانی در بازار در  آذر ۱۴۰۰ را می توانید مشاهده کنید.
*   یادداشت /با شستشوی سیستم خنک کننده از خرابی پمپ آب جلوگیری کنید
-فاشینگ مناسب یکی از حیاتی ترین عناصر نگهداری سیستم خنک کننده است. با این حال اغلب نادیده گرفته شده ترین خدمات در کارگاه امروز است . شستشوی ناکافی می تواند منجر به خرابی زودرس پمپ آب و در نتیجه مشکلات گارانتی و ناامید شدن مشتریان شود. در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که چگونه شستشوی سیستم خنک کننده بر عملکرد سیستم خنک کننده تاثیر مثبت می گذارد.
هفته نامه  ۳۶۳ را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;