هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۵۴ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  ۳۵۴ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  354 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۵۴ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • رکورد لایو انتخابات شکسته شد
  • مقاله اشری/طراحی تاسیسات مکانیکی استخر(قسمت پنجم)
-استخرهای سرپوشیده، مکان های چالش برانگیزی هستند در زمان طراحی ساه برای یک استخر شنا؛ به منظور کنترل مناسب جو داخل برای آسایش و سلامت ساکنین و حفظ سازه، درک کامل آنچه درون سازه رخ می دهد، ضروری است.
  • گزارش/ بررسی مشکلات اساسی نظام مهندسی تهران و ارائه راهکارهای لازم
-در روز دوشـنبه ۱۹ مهر سـاعت ۱۹ لایو چالشـی با موضوع بررسـی مشـکلات اساسـی سـازمان نظام مهندسـی ارائـه راهکارهای الزم رشـته مکانیـک در دوره نهم هیئت مدیره سـازمان نظام مهندسـی برگزار شـد که با اسـتقبال بینظیری همراه شـد. در طول لایو ً۶۳۰ نفـر بازدیدکننده ثابت و با پیک ۸۷۰ نفر همـراه بود که بیش از ۷۰ سـؤال در طول برنامه ارسـال گردید که این حجم از اسـتقبال نشـاندهنده  هوشـیاری، پویایی و خواسـته مهندسـان محترم برای ایجاد تحولی در نظام مهندسـی اسـتان می باشـد.
  • گزارش ویژه/ انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان
  • نگاهی به بازار/ قیمت سیمان در بازار چقدر است؟
-قیمت هر پاکت سیمان اصفهان پرتلند تیپ ۱ در بازار ۱۵ هزار ۴۵۰ تومان است.  براساس مشاهدات میدانی قیمت سیمان را در این گزارش گردآوری کرده ایم. توجه کنید که قیمت ها بر حسب تومان و تقریبی است چرا که براساس درجه بندی کیفیت این اقلام با نرخ های متفاوتی در بازار وجود دارد.
  • گزارش/تشکیل کارگروه آموزش خرید و فروش سیمان در بورس
  • گزارش/ تکرار انتخابات نظام مهندسی در بستر آنلاین، آری یا خیر
-برگزاری نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشور، در حالی آغاز شد که با اعتراضاتی در باره کند بودن و برخی مشکلات دیگر در اولین تجریه خود در بسترِ آنلاین همراه بود، تجربه ای که شاید با توجه به توانمندی ها و ظرفیتهای موجود در شرایط کرونایی نسبتاً خوشایند می باشد.
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;