نماینده مجلس وعده حمایت از جامعه مهندسان را داد

دکتر احمد دنیامالى نماینده مردم بندرانزلى و عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن حمایت ویژه از جامعه مهندسان قول مساعد جهت تعامل و همکارى با سازمان نظام مهندسى و دریافت و بررسی پیشنهادات آنها را دادند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در این جلسه که مهندس بهزاد پارسا رئیس سازمان به همراه مهندس فرزاد محمدعلیزاده نایب رئیس دوم سازمان حضور داشتند، مباحثی در خصوص کیفیت خدمات مهندسى، تعویق در اجراى تعرفه خدمات مهندسى و لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی مطرح شد.
مهندس پارسا در ادامه صحبت‌های خود موضوعاتی نظیر تقویت ارتباط نظام مهندسى ساختمان و مراجع صدور پروانه از طریق خدمات الکترونیکى جهت تسهیل خدمات رسانى به شهروندان و روستائیان و همچنین عدم صدور پروانه زمین‌هاى نسقى و سیماک را مطرح کرد.
وی ضمن بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان، بزرگترین سازمان مردم نهاد در کشور است گفت: در لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان نظرسنجی صورت نگرفته است.
وی در ادامه به تشریح نظرات خود در خصوص اصلاح قانون نظام مهندسی پرداخت و پیشنهادات خود در این زمینه را به نمایندگان حاضر در جلسه ارائه داد.
در ادامه دکتر احمد دنیامالى نماینده مردم بندرانزلى و عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن حمایت ویژه از جامعه مهندسان قول مساعد جهت تعامل و همکارى با سازمان نظام مهندسى و دریافت و بررسی پیشنهادات آنها را دادند.
مهندس پارسا با اشاره به نقش غیرقابل انکار و موثر مهندسان در ارتقای کیفیت ساختمان‌ها باتوجه به نگاه حمایتى سازمان از روستائیان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و همچنین ایثارگران خواستار حمایت همه‌جانبه مجلس از این تشکل حرفه‌ای شد که در بحث تعرفه خدمات مهندسى با مبالغى بسیار ناچیز مسئولیت‌هایى خطیر را برعهده گرفته‌اند.
وی همچنین افزود: طرح سیماک و دریافت مبلغ از ارسال هر مکاتبه با توجه به وجود زیرساخت ارتباطى نظام مهندسی ساختمان گیلان و مراجع صدور نیز بارى اضافه بر دوش مردم است. افزون بر آن مشکلات متعدد در بحث عدم دریافت پروانه زمین‌هاى نسقى از موضوعات مطروحه بود که نمایندگان حاضر قول همکارى و حل معضلات پیش آمده برای مردم در موارد ذکر شده را دادند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;