لوله‌گذاری و جمع‌آوری چاه‌ها در شهرستان

به گزارش تاسیسات نیوز، با اعتبار یک میلیارد ریال عملیات تجهیز و جمع‌آوری ۳ حلقه چاه در نسیم‌شهر به اتمام و این طرح به بهره‌برداری رسید.


مدیر امور آبفای نسیم‌شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: تامین و توزیع بخشی از آب آشامیدنی مشترکان در نسیم‌شهر و شهرک‌های اطراف به‌صورت پمپاژ مستقیم بود که علاوه بر افت کیفی در مواردی باعث ایجاد حادثه یا قطعی برق نیز می‌شد. از این رو به‌منظور ساماندهی خطوط و شبکه‌ها و تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکان از طریق شهر، طی تیر سال‌جاری عملیات جمع‌آوری و انتقال ۳ حلقه چاه در منطقه سعیدآباد نسیم‌شهر در منطقه شمس‌آباد انجام شد.


وحید مبین افزود: این عملیات با اعتبار یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی طی مدت زمان یک ماه انجام شد.


پس از تجهیز و ساماندهی و انجام عملیات لوله‌گذاری، آب استحصالی این چاه‌ها جمع‌آوری و با استفاده از خط انتقال واحدی به میزان ۸۵ لیتر برثانیه به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی نسیم‌شهر واقع در سعیدآباد انتقال داده شد.


مدیر امور آبفای نسیم‌شهر خاطرنشان کرد: اکنون آب آشامیدنی تمام مشترکان و شهروندان در نسیم‌شهر و سایر شهرک‌های تابعه این شهر با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می‌شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;