لنوکس به چالش پمپ حرارتی آب و هوای سرد برمی‌خیزد

چالش فناوری پمپ گرمای آب و هوای سرد DOE’s Residential Cold Climate Heat Pump سال گذشته راه اندازی شد تا همکاری سازندگان، شرکت های آب و برق و سایر سهامداران را در توسعه نسل بعدی پمپ های حرارتی برای آب و هوای سردتر تشویق کند.

علاوه بر لنوکس، هشت تولیدکننده پمپ حرارتی دیگر به عنوان شریک ثبت نام کردند – کریر، دایکین، جانسون کنترلز، ال‌جی، میدیا، میتسوبیشی الکتریک، رِیم و ترن.

Lennox International، مستقر در ریچاردسون، تگزاس، اولین نمونه اولیه را توسعه داد که استانداردهای چالش فناوری را حدود یک سال زودتر از موعد مقرر به دست آورد. گفته می شود که نمونه اولیه ۱۰۰٪ گرمایش در دمای ۵ درجه فارنهایت (۱۵- درجه سانتیگراد) با راندمان دو برابر و ۷۰٪ تا ۸۰٪ گرمایش در -۵ درجه فارنهایت و -۱۰ درجه فارنهایت (۲۰- درجه سانتیگراد و -۲۳ درجه سانتیگراد) ارائه می دهد. عملکرد و کارایی نمونه اولیه لنوکس توسط آزمایشگاه ملی Oak Ridge DOE تأیید شد.

واحد لنوکس، همراه با هر واحد دیگری که چالش فناوری CCHP را برآورده می کند، طی دو سال آینده در مناطق آب و هوای سرد آزمایش می شود تا عملکرد، کارایی و راحتی را در صورت استفاده در این زمینه در طول زمستان نشان دهد. استقرار و تجاری سازی آن برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

شرکای Utility با DOE همکاری خواهند کرد تا مشوق های مصرف کننده را برای تشویق پذیرش ایجاد کنند، و شرکای دولتی کمپین های آموزشی و اطلاع رسانی را برای انجام همین کار توسعه خواهند داد. بیش از ۲۰ شرکت آب و برق، تعاونی و سازمان دولتی به این چالش متعهد شده اند.

چالش پمپ گرمایی آب و هوای سرد DOE از مشاغل آمریکایی می‌خواهد که پمپ‌های حرارتی را در گرمایش و سرمایش مؤثرتر، در مصرف انرژی کارآمدتر و گزینه‌های جذاب‌تری برای مصرف‌کنندگان داشته باشند—بنابراین خانوارهای بیشتری بتوانند سالانه ۵۰۰ دلار در قبوض آب و برق صرفه‌جویی کنند. جنیفر ام گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده گفت: با این جدیدترین نمونه اولیه، لنوکس به این تماس پاسخ داد. بهره برداری از بازار نوظهور انرژی پاک یک فرصت اقتصادی بزرگ است که بخش تولیدی تقویت شده، مشاغل با درآمد خوب و آینده ای روشن تر و پاک تر را برای تگزاس و جوامع سراسر آمریکا به ارمغان می آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;