عضو شورای شهر: برخی از اقدامات شهردار تهران برای حل آلودگی هوا به شدت بهم ریخته است و در حال تخریب مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر است

به گزارش تاسیسات نیوز،رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران در راستای حل آلودگی هوا و نوسازی حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است به شدت بهم ریخته‌اند و در حال تخریب مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر هستند.
دویست و پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران برگزار شد.
مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اظهار کرد: اواخر هفته گذشته شاهد بهره‌برداری ۲۲ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران بودیم که این افتتاحیه‌ها کار مناسبی بود که بیشتر در مناطق جنوبی تهران اتفاق افتاد و با وعده شهردار تهران تا پایان این دوره و یک سال و نیم آینده این تعداد باید به ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار برسد.
پیرهادی تصریح کرد: ما در شورای شهر تهران پیگیری این مطالبه را خواهیم کرد تا شهروندان طعم خدمت و توسعه در ارتباط با بازار‌های میادین میوه و تره‌بار را بچشند. همچنین قیمت میوه‌ها باید در بازار‌های میادین میوه و تره‌بار کاهش پیدا کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از اتفاقاتی که شهردار تهران در راستای حل آلودگی هوا و نوسازی حمل و نقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو داشته است به شدت بهم ریخته‌اند و در حال تخریب مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر هستند و باید به این دوستان بگویم که این اقدامات و تخریب‌ها هیچ خللی در تلاش اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند.
وی ادامه داد: افرادی که باید تلاش‌ها را ببینند شهروندان هستند و مردم با افزایش اتوبوس‌ها و گزارش‌هایی که شهرداری به مردم می‌دهد به نتیجه می‌رسند که چه کسی خادم آنهاست و چه کسی خیانت می‌کند.
پیرهادی تاکید کرد: این افراد بدانند که فقط تخریب شورا و شهرداری را انجام نمی‌دهند بلکه کارشان تخریب امید‌های مردم است و در واقع این افراد امید مردم را هدف گرفته‌اند و ما اگر مطالبه‌ای می‌کنیم برای تحقق توسعه حمل و نقل و کاهش آلودگی هواست، اما این افراد مردم را ناامید می‌کنند.
سوده نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جهاد تبیین نیز اظهار کرد: سهم زنان در تحولات صورت گرفته به عنوان نیمی از جامعه و مسئول تربیت نیم دیگری از جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی تصریح کرد: میزان باسوادی زنان در ۴۰ سال اخیر با رشد بیش از ۴ برابری همراه بوده به طوری که میانگین نرخ باسوادی زنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۳ درصد و اکنون این رقم به ۹۵ درصد رسیده است.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: امروز روز جهانی رادیو است و از تلاش‌های علیرضا محمدی خبرنگار رادیو به همین مناسبت تقدیر می‌کنیم.
مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز اظهار کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که مستضعفین از وفادارترین‌ها به انقلاب هستند.
وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی روستایی‌ها را نمی‌توان با واژه‌ای توصیف کرد انقلاب مستضعفین هنوز متعلق به این قشر است و هر جا مشکلی ایجاد شده این قشر به یاری شتافته‌اند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;