نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: نگاه غلط و فانتزی به پایتخت باید از بین برود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاه غلط و نگاه فانتزی به شهر باید از بین برود و برای زندگی مردم در محلات احترام و توجه خاصی قائل باشیم و خدمات را به این سمت سوق دهیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، پرویز سروری در آیین تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» همزمان با پویش امید و افتخار، گفت: حکومت‌های مردم‌پایه مدعی هستند که مردم ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را بر عهده می‌گیرند و پیشبرد امور کشور با نظر مردم صورت می‌گیرد و نمونه بارز آن انتخابات است.
وی افزود: نباید اینگونه باشد که در هر اداره‌ای به سمت مدیران باز باشد و مردم پشت در بسته بمانند تفکر اشرافی‌گری و رشد آن در بین مدیران بزرگترین آفتی است که مردم‌پایگی را از بین می‌برد.‌ متأسفانه در گوشه گوشه این کشور، برخی مسئولان نامتجانس حضور دارند که مردم‌پایه بودن را به تمسخر گرفته‌اند.
سروری با بیان اینکه طرح من شهردارم از نظر مردم پایه بودن بسیار اهمیت دارد، افزود: همکاران ما در شهرداری، طرح رصد را که طرح نخبگانی محلات بود، تکمیل کردند. تلاش کمیسیون برنامه و بودجه برای اجرای طرح رصد قابل تقدیر است، اما طرح من شهردارم، مردم را به طور مستقیم دخیل کرد و این بسیار اهمیت دارد.
نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر رشد نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این طرح با دقت و بررسی فراوان، ادامه داد: آنچه برای مدیران شهر باید اهمیت داشته باشد این است که بدنه شهر از خدمات بهره‌مند باشند. نگاه غلط و نگاه فانتزی به شهر باید از بین برود و برای زندگی مردم در محلات احترام و توجه خاصی قائل باشیم و خدمات را به این سمت سوق دهیم.
وی ادامه داد: مدیریت شهری ششم بر این باور بود که خدمات را در بدنه شهر پیاده کنند.‌ مردم پایه بودن باید از شعار به سمت عمل برود و ارائه خدمات در دسترس یکی از مصادیق مردم‌پایگی است. در این راستا ۵۸ درصد بودجه مناطق افزایش یافته و از ۷۷ تا ۹۹ درصد پیشرفت بودجه را در مناطق جنوبی شاهد هستیم.
سروری با بیان اینکه پیش از این آسفالت معابر، بیشتر در خیابان‌های اصلی بود، گفت: این در حالیست که امروز دو سوم آسفالت در محلات توزیع شده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با آسیب‌شناسی‌های دقیق، این طرح در سال آینده با دقت بیشتر و ظرفیت بالاتر اجرا شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;