شورای شهر به دادستانی نامه نوشت

رئیس شورای شهر تهران از ارسال نامه‌ای مستدل به دادستانی برای پیگیری موضوع حریم تهران خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورا، گفت: مقرر است در ابتدای این جلسه شهردار تهران با حضور در شورا دستاوردهای سفر چین را در حوزه حمل و نقل و ترافیک، پسماند و مسکن مطرح کند.
وی افزود: آنچه که تا کنون از این سفر اعلام شده خلاصه‌ای بوده، لذا شهردار تهران مشروح دستاوردهای این سفر را ارائه خواهد کرد و به سوالات احتمالی اعضای شورای شهر نیز پاسخ خواهد داد.
رییس شورای شهر تهران ادامه داد: پس از آن دو موضوع دیگر یعنی بررسی اتصال سامانه‌ها به درگاه یکپارچه و انتخاب نماینده شورا برای سازمان‌ها و نهادهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع سفر چین در حوزه حمل و نقل قرارداد واگن‌ها بوده است، افزود: شاید بتوان موضوع اتوبوس و پسماند را از کشورهای دیگر تامین و پیگیری کرد؛ اما قرارداد واگن‌ها که از سال ۹۶ و مقدمات آن پیش از سال ۹۶ انجام شده بود و پرداختی در این سال‌ها صورت نگرفته بود تا امسال که این امر محقق شد. لذا مهم این بود که این موضوع به حوزه عملی وارد شود و ساخت واگن‌ها شروع شود. از سوی دیگر مدت زمان تحویل واگن‌ها نیز اهمیت بسیاری داشت که خوشبختانه پذیرفته‌اند در ظرف مدت یک سال واگن‌ها را تحویل دهند.
چمران در پاسخ به سوالی در خصوص پیگیری موضوع حریم‌ها نیز گفت: در مورد حریم هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم ولی روز گذشته با معاون دادستان تهران جلسه‌ای داشتیم که به این موضوع اشاره شد. از سوی دیگر نامه مستدل و مفصلی برای دادستان ارسال شده و این موضوع را پیگیری می‌کنیم. قطعا ما گلادیاتور نیستیم که به یکدیگر چنگ بیندازیم. همه در کنار هم زندگی می‌کنیم و باید موضوع حریم را حل و فصل کنیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;