عملکرد قرارگاه مسکن مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش تأسیسات نیوز،رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ورود شورا به موضوع قرارگاه مسکن شهرداری برای بررسی عملکرد این قرارگاه در تهران خبر داد.

 مهدی عباسی با اشاره به قرارگیری در سومین سالگرد تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: مجموعه اقدامات قرارگاه مسکن در آستانه سومین سال فعالیتش در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بررسی خواهد شد که این مهم آغاز شده و کارشناسان در حال بررسی نتایج و تاثیرات اقدامات شهرداری تهران در این حوزه هستند.

وی با بیان اینکه کارشناسان شورا ضمن بررسی پروژه های سه سال اخیر شهرداری تهران در حوزه مسکن به موضوع قراردادها، میزان تولید مسکن، هزینه تمام شده، قدرالسهم شهرداری تهران وارد شده و آنها را بررسی می کنند، افزود: همچنین کارشناسان ما نسبت به بررسی پروژه ها بر اساس طراحی، تراکم و تامین سرانه ها و اثرگذاری اجتماعی و اقتصادی آن روی مسکن در تهران اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که تا یک ماه و نهایتا ۴۵ روز آینده این بررسی‌‌ ها به پایان می رسد و می توانیم گزارش دقیقی از عملکرد قرارگاه مسکن ارائه کنیم، ادامه داد: معتقدم که عملکرد قرارگاه مسکن را می توان در سه دسته خوب، خنثی و نامناسب طبقه بندی کرد و برای اینکه حجم هر دسته را تعیین کنیم باید منتظر پاسخ بررسی ها بمانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;