سیستم های ذخیره انرژی هیبریدی

SEPTA

اداره حمل ونقل جنوب شرقی پنسیلوانیا (Southeastern Pennsylvania Transit Authority (SEPTA) )، برای نصب دومین مخزن ذخیره انرژی  و سیستم بازیابی حمل و نقل ریلی DC قرارداد جدیدی با ABB منعقد کرده است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این سیستم شامل یک روش هیبریدی برای ذخیره سازی انرژی است کهSEPTA  با آن قادر خواهد بود مصرف برق انرژی ترمز ترن را بازیافت و همزمان از طریق مشارکت در سرویس های کمکی (شبکه های میکرو ) سازمان انتقال منطقه ای (RTO) درآمد کسب کند .

 

این سیستم در ایستگاه گریسکم نصب خواهد گردید که در خط شلوغ بازار- فرانکفورد واقع است.

 

سیستمهای ذخیره سازی منحصر به فرد هستند زیرا هم برای ترن وهم برای شبکه برق محلی مفیدند.

 

دیو مونت ویداس مدیر مهندسی قدرت SEPTA می گوید: ما با پشتیابنی تنظیم فرکانس نه تنها در انرژی صرفه جویی کردیم بلکه توانستیم از این منبع درآمد هم کسب کنیم . این موفقیت مشوق ما برای ادامه حرکت رو به جلو و توسعه این سیستم ها بود.

 

مدیر تولید شرکتABB   نیز می گوید: ما یک گام بیشتر به جلو برمی داریم و با ترکیب خازن های بسیار قوی با باتریها یک سیستم ذخیره انرژی هیبریدی مستقر می کنیم. ما می توانیم انرژی بیشتری از ترمز را بازیافت کرده و درآمد بالاتری از تنظیم فرکانس بدست آورده و عمر باتری را نیز افزایش دهیم. این نوآوری توانایی کامل و انعطاف پذیر پلت فرم مارا نشان می دهد .

 

Enviline خط کاملی از تجهیزات تقدرت، حفاظت و مدیریت انرژی برای پست های برقDC  است.

 

این خط شامل سیستم های بازیابی انرژی ترمز است که انرژی تلف شده را ذخیره کرده یا به شبکه برق متناوب AC بر می گرداند .

پایان پیام/.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;