رفع نقص رایگان موتورخانه‌های معیوب توسط شرکت ملی گاز

استاندار همدان گفت: شرکت ملی گاز موتورخانه‌های ساختمان ادارات و دستگاه‌های دولتی و منازل مسکونی که دارای نقص است و باعث آلایندگی می‌شود را به صورت رایگان رفع اشکال می‌کند و تعمیرات لازم را انجام می‌دهد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رفع نقص رایگان موتورخانه‌های معیوب توسط شرکت ملی گازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: تأمین اعتبار برای تجهیز اداره‌کل حفاظت از محیط‌زیست به تجهیزات پایش آلایندگی، از اقداماتی است که در انجام شده است.
او تصریح کرد: لازم است در حوزه‌های شهری، بازسازی یا نوسازی منابع آلایندگی ثابت مثل منازل و تولیدی‌ها و همچنین آلاینده‌های متحرک مانند خودرو‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی شهری مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار همدان گفت: شهرداری‌ها به ویژه در شهر‌های بزرگ مانند؛ همدان، ملایر و مراکز شهرستان‌ها باید اقدامات لازم را برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در راستای کاهش آلودگی هوا انجام دهند.
علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: نصب، راه اندازی و مجهزکردن دوربین‌های شهری به سامانه‌ی سیمفا از اقدامات مفیدی است که می‌تواند با شناسایی و رصد خودرو‌های آلاینده و فاقد معاینه‌فنی از تردد آن‌ها جلوگیری نماید.
او تصریح کرد: طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها و کاهش تردد‌ها به کاهش آلایندگی‌ها منجر می‌شود، اما دوربین‌های مخصوص ثبت تخلف در شهر همدان تاکنون نصب و راه‌اندازی نشده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;