طرح بهینه سازی سوخت موتورخانه ها آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی این شرکت برای بهیه سازی سوخت موتورخانه‌ مشترکان این استان اختصاص داده شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش یافته است.
به گزارش تاسیسات نیوز، علی حجتی پور  با بیان این مطلب تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه بهینه سازی موتورخانه ها با هدف بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین تنظیم درجه مصرف گاز با هدف صرفه جویی و جلوگیری از مصرف بی رویه صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: سال گذشته طرح بهینه سازی موتورخانه‌ها برای ۱۶۵ مشترک در سطح استان قزوین با هزینه ای معادل ۶۴ میلیارد ریال اجرا شده بود.
حجتی پور بیان کرد:‌ تمام مشترکان مسکونی، تجاری و اداری که مشمول طرح هستند بایستی ضمن مراجعه به سایت goc.nigc.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب مجری خود اقدام کنند.
به گفته این مقام مسوول، هزینه بهینه سازی موتورخانه‌ها رایگان بوده و در موارد بسیار معدودی در صورت نیاز از مشترکان یک هزینه جزیی بابت کالاهای تعویضی گرفته می‌شود که معمولا چنین اقداماتی لازم نیست.
حجتی پور خاطرنشان کرد: بهینه سازی موتورخانه شامل سرویس کامل موتورخانه از جمله مشعل، عایق کاری، رسوب زدایی، تعمیرات برقی، تعمیرات شیر و لوله کشی است.
گفتنی است، بهینه سازی موتورخانه‌های گازی همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز آغاز شده و همچنان تا آغاز فصل زمستان ادامه خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;