جریمه بالای نیروگاهها بخاطر تامین برق مزارع بیت کوین

فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز در چین به صورت رسمی ممنوع اعلام شده است. در ماه دسامبر دو نیروگاه برق به دلیل تامین برق مزارع بیت کوین، بدون اخذ مجوز تامین کننده‌ی انرژی ۱۴۰ هزار دلار جریمه شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ بر اساس گزارش‌های منتشر شده، استخراج کننده‌های بیت کوین BTC فعال در استان سیچوان چین، توسط مقامات تحت فشار قرار دارند تا به دلیل کمبود برق فعالیت‌های خود را کاهش دهند.
بر اساس این گزارش، این امر در طول فصل خشک سال که از ماه اکتبر تا ماه آوریل ادامه دارد. منابع الکتریسیته در جنوب غربی چین به شدت کاهش می‌باید. به همین دلیل، مقامات محلی نسبت به فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز سخت گیرتر شده اند.
فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز در چین به صورت رسمی ممنوع اعلام شده است. اما در فصل بارانی سال در استان سیچوان سختگیری چندانی نسبت به این فعالیت‌ها وجود ندارد. چرا که در این فصل به لطف باران‌های شرق آسیا، نیروگاه‌های برق-آبی الکتریسیته‌ی بیبشتر از حد مورد نیاز تولید می‌کنند. با این حال در طول فصل خشک مقامات محلی که تلاش دارند برق کافی را برای ساکنان و مشاغل محلی تضمین کنند، تمرکز خود را به مزارع استخراج بیت کوین معطوف کرده اند.
این در حالی است که مقامات چینی تنها به سرکوب مزارع استخراج بیت کوین اقدام نکرده اند. نیروگاه‌های برق نیز تحت فشار این مقامات قرار دارند. در همین راستا، در ماه دسامبر دو نیروگاه برق به دلیل تامین برق مزارع بیت کوین، بدون اخذ مجوز تامین کننده‌ی انرژی ۱۴۰ هزار دلار جریمه شده بودند.
منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;