تعداد مشترکان گاز در قــــزوین

اکنون ۴۰۱ هزار و ۳۷۶مشترک شهری و روستایی استان قزوین از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام این خبر افزود: از ۴۰۱ هزار و ۳۷۶مشترک استان، ۳۰۶ هزار و ۵۳۸ مشترک شهری و ۹۴هزار و ۸۳۸ مشترک روستایی هستند که در قالب ۲۵ شهر ۴۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی افزود: از این تعداد، ۴۱۹۷مشترک طی ۴ ماه نخست سال جاری جذب شده‌اند. بوشهری با اشاره به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین افزود: در ۴ ماه امسال، ۵۵۰۱ انشعاب جدید نصب شده است که شامل هزار و ۶۴ انشعاب شهری و ۴۴۳۷ انشعاب روستایی است.
بوشهری در زمینه مشترکان صنعتی و تجاری گفت: اکنون ۲۷۳۰ مشترک صنعتی و ۲۸ هزار و ۲۸۴ واحد تجاری از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند که با توجه به مزیت‌های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی از این انرژی پاک باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: اکنون ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که با گازدار شدن هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی در هفته دولت امسال درصد خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی از ۸۱ درصد به ۸۴درصد افزایش می‌یابد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;