تداخل طرحهای عمرانی با متولیان مختلف، دلیل تاخیر پروژه های آبفا است

 

مدیرعامل آبفا هرمزگان گفت: تداخل طرحهای عمرانی با متولیان مختلف، دلیل تاخیر در اجرای پروژه های آبفا است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، حسین خادمی با اشاره به دلایل تاخیر در اجرای برخی طرح ها، تصریح کرد: تداخل طرح های عمرانی و وابستگی برنامه ریزی در احداث ابنیه و احداث زیر ساختها با متولیان مختلف؛ راه و شهرسازی، شرکت برق منطقه ای، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب و سازندگان ابنیه مجتمع ها از دلایل تاخیردر اجرای پروژه هاست. همچنین  لزوم دوباره کاری در برخی طرح ها از دیگر دلایل این تاخیر است.

 

خادمی خاطرنشان کرد: عدم همکاری تعاونی “کارگران رودان” در واگذاری زمین مورد نیاز احداث سپتیک جهت تعاونی های شرق مسکن مهر، موجب تغییر طرح و تحمیل عقب افتادگی شش ماهه از برنامه این شرکت شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به ناتمام ماندن طرح جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه شهر رودان(با پیشرفت فیزیکی 23 درصد ) بدلیل کمبود اعتبار، اظهار داشت: این شهر نیز همانند اکثر شهرهای استان عملا فاقد تاسیسات نهایی و لازم جهت تصفیه فاضلاب جمع آوری شده است.

 

خادمی در ادامه افزود: ایجاد تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب به عهده سازندگان مجتمع های مسکونی می باشد اما این شرکت آمادگی کامل جهت ارائه هر گونه مساعدت در ایجاد تاسیسات را دارد.

 

به گفته وی؛ عمده تعاونیهای مسکن مهر رودان در حال حاضر دارای شبکه جمع آوری فاضلاب بوده و کار با جدیت در حال انجام است بطوریکه تا کنون دو سپتیک بزرگ و چاههای جذبی آن احداث شده و در آینده نزدیک با احداث کارهای باقیمانده، این پروژه به پایان می رسد.

 

مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اتمام ساختار اصلی شبکه های آب، در خصوص وضعیت کنونی شبکه های جمع آوری فاضلاب تعاونیهای مسکن مهر رودان ، گفت:در حال حاضر شبکه و نصب انشعاب فاضلاب تعاونی های “مهر گلستان” و “بند ملا” انجام شده و تعاونی های “کارگران رودان” (نصب انشعابات برای 48 واحد از کل واحد ها) و “شبکه بهداشت” (شبکه و نصب انشعاب فاضلاب برای هشت واحد آماده) نیز اجرایی شده است. همچنین شبکه های فاضلاب تعاونیهای مهر “معز آباد” و مهر “دهبارز” در حال اجراست.

 

وی افزود: برآورد اعتبار مورد نیاز برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر رودان در ابتدا بالغ بر 40 میلیارد ریال برآورد و اعلام شده که از این میزان حق انشعاب واریزی برخی از تعاونیها با مبلغ کل کمتر از هفت میلیارد ریال برای مجموع آب و فاضلاب محقق شد و عمده هزینه تا کنون از منابع داخلی شرکت تامین شده است.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;