بهره برداری از طرح های وزارت نیرو در کرمانشاه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهره برداری از این طرح ها که شامل چهار طرح نیروگاهی، چهار طرح زه کشی و تامین آب کشاورزی و بهره برداری از سد داریان بود، روز یکشنبه توسط رئیس جمهوری و از طریق ویدیو کنفرانس صورت گرفت.





وزیر نیرو در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: چهار طرح از طرح های امروز شامل نیروهای برق شهرستان اسلام آباد غرب با 25 مگاوات و افزایش پست های انتقال و فوق توزیع در شهرستان های سرپل زهاب، کنگاور و منطقه چشمه سفید هستند.

 

 

 

 

حمید چیت چیان افزود: برای بهره برداری از این طرح ها در مجموع یک هزار و 700 ملیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: چهار طرح در حوزه آبیاری تحت فشار در شهرستان سراب در مجموع با مساحت سه هزار و 700 هکتار به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: برای بهره برداری از این چهار طرح در مجموع بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر نیرو گفت: با دستور رئیس جمهوری عملیات اجرایی سامانه آبیاری تحت فشار به مساحت بیش از سه هزار هکتار با استفاده از آب سد شرف شا با اعتبار بیش از دو هزار و 500 مییارد ریال شروع شد.

 

 

 

 

چیت چیان افزود: شاخص ترین طرح بهره برداری از سد داریان کرمانشاه با اعتبار بیش از 12 هزار و 300 میلیارد ریال امروز با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: سد داریان به ارتفاع 180 متر و ظرفیت 388 مترمکعب آب داشته و نیروگاه برق آن ظرفیت تولید 10 مگاوات برق را دارد.

 

 

 

وی اظهار کرد: احداث این سد در یکی از سخت ترین شرایط طبیعی انجام شده و برای احداث آن 20 کیلومتر جاده و 9 دهنه تونل به طول بیش از 10 کیلومتر احداث شده است.

 

 

 

 

وزیر نیرو گفت: یک سد انحرافی نیز برای به طول تاج 260 متر و با اعتبار 900 میلیارد ریال احداث شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها در مجموع برای بیش از 40 هزار نفر اشتغال مستقیم در حوزه های مختلف ایجاد شده است.

 

 

 

 

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در بیست و نهمین سفر استانی خود امروز، یکشنبه مهمان استان کرمانشاه است.
دکتر روحانی پس از دیدار با مردم در ورزشگاه آزادی، برنامه هایی چون افتتاح چندین طرح عمرانی و شروع عملیات اجرایی چندین طرح دیگر و نیز دیدار با اصحاب رسانه را در دستور کار دارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;