برندهای مطرح تهویه‌مطبوع در جام‌جهانی

بیست و چهارم خرداد مصادف با 14 ژوئن، جام جهانی روسیه رسماً آغاز شد و تب جهانی فوتبال در سراسر جهان طرفداران این رشته ورزشی را فرا گرفت. این اولین بار است که جام جهانی در روسیه و همچنین در اروپای شرقی برگزار می شود. علاوه بر این بعد از جام جهانی آلمان در دوره قبل در سال 2006، یک بار دیگر این رویداد بزرگ ورزشی در اروپا برگزار می شود.


جام جهانی روسیه نه تنها نمایشگاه غرورانگیزی در دنیای فوتبال است، بلکه عرصه تحسین برانگیزی برای حضور برندهای مطرح تهویه مطبوع جهان به شمار می آید. برای تضمین بازی های عالی و هیجان انگیز این رویداد بزرگ، روسیه از 12 ورزشگاه در 11 شهر خود استفاده می کند. خوب است بدانید تحت تاثیر جام جهانی، تقاضا برای تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی در استادیوم های محل برگزاری مسابقات، عرصه ای برای رقابت میان برندهای مشهور بین المللی تهویه مطبوع نیز شده است.


یک شرکت تاسیساتی چینی به نام چیگو (Chigo)، تجهیزات تهویه مطبوع استادیوم های نیزنی و وولگوگراد را با بهره گیری از فناوری VRF مبدل DC و با برترین کیفیت محصولات تامین می کند.


در این استادیوم ها که با پروژه های معمول تفاوت دارند، سرمایش کامل لازم نیست و از این دو اغلب آنها طراحی های روباز دارند؛ همچنی تفاوت زیادی در میزان درخواست برای سرمایش وجود دارد و به طور مثال پرسنل استادیوم ها نیازمند راه حل های جامع تری می باشند. به علاوه، فیفا متعهد شده است جام جهانی روسیه «سبزترین جام جهانی» باشد.


در این شرایط، استادیوم های محل برگزاری به سمت صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی و الزامات سخت گیرانه تر از نظر اعتبار و اطمینان و ایمنی برای محصولات تهویه مطبوع مرکزی پیش می روند.


VRF مبدل تمام DC شرکت چیگو که در استادیوم های جام جهانی تعبیه شده اند، موفق به اخذ گواهی های ملی صرفه جویی در مصرف انرژی شده اند و بالاترین IPLV آنها به عدد 9.6 رسیده که بسیار بیشتر از سطح 1 استاندارد ملی راندمان انرژی است؛ ظرفیت ترکیبی واحدهای خارجی می تواند به 88 اسب بخار برسد؛ آزادی زیاد طراحی برای مطابقت با الزامات محل های مختلف، مبرد R410A همراه با محیط زیست، کمپرسور پیشرفته EVI، فناوری کنترل محرک مبدل DC موج سینوسی 180 درجه، تکنولوژی کنترل دقیق مبرد و تکنولوژی کنترل روغن 6 مرحله ای، گرمایش قوی و سریع و یخ زدایی هوشمند، راه حل های تهویه مطبوع جامعی ارایه می کنند که ویژگی های کربن کم، آسایش، هوشمندی، اطمینان و انعطاف پذیری را با هم ادغام می کند. این تکنولوژی ها نه تنها می تواند مفهوم «دوست ترین جام جهانی با محیط زیست» را محقق سازد، بلکه عملکرد پایدار و مطمئنی در طول جام جهانی فراهم می کند.


شرکت سازندگان تجهیزات و سیستم های تهویه مطبوع Midea نیز برنده مناقصه تامین خدمات در هفت استادیوم محل برگزاری جام جهانی روسیه است.


میدآ کل تجهیزات تهویه مطبوع استادیوم های لوژنیکی مسکو، ولگوگراد، اکاترینبورگ، نیزنی نووگراد، کالینگراد، سامارا و سن پترزبورگ را تامین می کند.


شرکت از چیلرهای اسکرو آب-خنک، سیستم های VRF مبدل هوشمند و دستگاه های فن کویل برای تهویه مطبوع ورزشگاه ها استفاده می کند.


سیستم های میدآ می توانند در طیف دمایی گسترده از 32 تا 55 درجه سانتی گراد عمل کنند؛ همچنین می توانند از فناوری جعبه سیاه (blackbox) برای رسیدن به کنترل وضعیت 24 ساعته استفاده کند، تشخیص های خودکار داشته باشد و به صورت خودکار موارد نگهداری را گزارش کند.


ورزشگاه موردوینیا، استادیوم جدیدی است که مخصوص جام جهانی در روسیه ساخته شده و Gree برند انحصاری چیلرهای این استادیوم فوتبال است؛ یعنی این شرکت بزرگ تهویه مطبوع چینی یک بار دیگر در عرصه بین المللی خوش درخشیده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;