مرد هواساز در کلاهبرداری میلیون دلاری

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،یک رئیس سابق یک شرکت تهویه مطبوع به دو اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۱,۰۹۲,۵۰۰٫۳۳ دلار استرالیا (۶۸۷ میلیون دلار) اعتراف کرده است.

استیون فیلیپ هیتون از ملبورن جنوبی، ویکتوریا، مدیر سابق Independent Products Pty Ltd و HVPS Holdings Pty Ltd بود. این شرکت‌ها که اکنون یکی از ثبت نام خارج شده و دیگری در حال انحلال است، برای تجاری‌سازی یک اختراع تهویه مطبوع که ادعا می‌کرد قابل توجه است، ثبت شدند.

تحقیقات کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا نشان داد که در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۵ یا حدوداً، هیتون اظهارات نادرستی به یک سرمایه گذار در مورد بازده انرژی ادعایی تولید شده توسط تهویه مطبوع ارائه کرده است و BHP Billiton Ltd (همانطور که در آن زمان شناخته می شد) موافقت کرده است. ۱۰۰ واحد برای عملیات معدنی خود در کوئینزلند خریداری کرد، در حالی که اینطور نبود.

بر اساس اظهارات خود، سرمایه گذار به شرکت Independent Products Pty Ltd  ، ۱۱۷۵۰۰دلار وام داد.

بین حدود ۳۱ اوت ۲۰۱۵ و حدود ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷، هیتون اظهارات نادرست مشابهی را به تعدادی از سرمایه گذارانی که مجموعاً ۹۷۵,۰۰۰٫۳۳ دلار با Independent Products Pty Ltd و HVPS Holdings Pty Ltd سرمایه گذاری کردند، ارائه کرد.

هیتون برای نقض بخش ۸۲ (۱) قانون جرایم ۱۹۵۸ (Vic) با حداکثر مجازات ده سال زندان و برای نقض بند ۱۹۱ (۱) قانون جرایم ۱۹۵۸ (Vic) با حداکثر پانزده سال زندان مواجه است.

 

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;