آشنایی با انواع سایبان چتری و کاربردهای آن

آشنایی با انواع سایبان چتری و کاربردهای آن

تاسیسات نیوز: دنیای سایبان‌ها بسیار گسترده است و می‌توانید شاهد مدل‌های مختلفی از آن‌ها باشید. سایبان چتری یک نمونه از آن‌ها به شمار می‌آید که طرف‌داران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.در روزهای گرم و تابستانی می‌توان از این مدل سایبان‌ها نهایت بهره را برد. همچنین استفاده از آن‌ها می‌تواند زیبایی محیط را افزایش دهد. سایبان‌های چتری را می‌توانید در سه نوع مختلف و با قیمت های متفاوت خریداری کنید که شامل ثابت، برقی و متحرک می‌شوند. از این محصولات می‌توان در محیط‌های گوناگون بهره برد که برخی از آن‌ها شامل حیاط ویلاهای بزرگ، کافی‌شاپ‌هایی با فضای بزرگ و سایر مکان‌های تفریحی هستند. در ادامه به صورت کامل‌تر به بررسی این سایبان‌ها خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.
آشنایی با انواع سایبان چتری و کاربردهای آن
انواع و مدل های قابل خرید سایبان چتری

با مدل‌های مختلف سایبان چتری آشنا شوید

سایبان مدل چتری انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن‌ها این قابلیت را دارند ویژگی‌های مختلفی از خود به اشتراک بگذارند. شما بر حسب نیاز خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در لیست زیر می‌توانید با مهم‌ترین مدل‌های سایبان‌های چتری آشنا شوید.

سایبان چتری مدل پایه کنار

از سایبان چتری پایه کنار می‌توان برای محافظت در برابر عواملی همچون برف، باران و تابش نور خورشید بهره برد. این مدل از سایبان‌ها را می‌توانید در اشکال گوناگونی مشاهده کنید که شامل هشت ضلعی و مربع می‌شوند. قطرهای مدل مربعی شامل سه در سه و چهار در چهار هستند. همچنین قطرهای مدل هشت ضلعی نیز شامل ۳، ۴ و ۲٫۵۰ می‌شوند. توجه به متریال سازنده سایبان‌های مدل پایه کنار اهمیت بالایی دارد. از اجزای تشکیل‌دهنده این سایبان‌ها می‌توانیم به بدنه، پایه نگهدارنده و پارچه اشاره کنیم.

سایبان‌های چتری پایه وسط

سایبان‌های چتری پایه وسط در رنگ‌ها و قطرهای مختلفی به تولید می‌رسند. این سایبان‌ها به شکل هشت ضلعی و مربع طراحی شده‌اند. قطر سایبان‌های هشت ضلعی ۳، ۴ و ۲٫۵۰ هستند. همچنین اندازه سایبان مربعی ۳ در ۳ است. از این محصولات می‌توان در انواع اقلیم‌ها کمک گرفت. این سایبان‌ها به دلیل طراحی خاص و تنوع رنگی که دارند، می‌توانند تأثیر ویژه‌ای روی دکوراسیون محیط بگذارند. چه باران ببارد و چه خورشید سوزان وسط آسمان باشد، هنگامی که زیر این سایبان‌ها قرار بگیرید، می‌توانید از آسیب در امان بمانید. در یک نگاه کلی مهم‌ترین ویژگی‌های سایبان‌های چتری شامل گزینه‌های زیر هستند:
  1. یک فضای دنج را برای آرامش افراد و مراجعه‌کنندگان به وجود می‌آورند.
  2. این سایبان‌ها را می‌توان در سریع‌ترین زمان نصب کرد و پیچیدگی خاصی به چشم نمی‌خورد.
  3. بر دکوراسیون فضا تأثیر می‌گذارند و می‌توانند مشتریان رستوران‌ها و کافه‌ها را افزایش دهند.
  4. می‌توان به صورت دستی نسبت به باز و بسته کردن آن‌ها اقدام کرد.
  5. همچنین در افزایش فضای سرویس‌دهی برای مشاغل گوناگون تأثیرگذار هستند.

سایبان مدل چتری ویلایی

از سایر محصولات می‌توانیم به سایبان چتری ویلایی اشاره داشته باشیم. در ویلاها و خانه‌های حیاط‌دار می‌توان از این مدل سایبان‌ها بهره برد. با این کار افراد می‌توانند از تمامی فصول سال و شرایط اقلیمی بهره ببرند. این چترها در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی موجود هستند و انتخاب هر یک بستگی به فضای در دسترس دارد. از آنجایی که پایه این ویلاها بسیار مستحکم است، می‌توانید شاهد مقاومت بالای آن‌ها در برابر لرزش و تکان‌های شدید باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایبان‌ها می‌توانیم به نصب آسان اشاره کنیم.

سایبان مدل چتری مغازه

آخرین مدل از محصول که قصد بررسی آن را داریم، سایبان مدل چتری مغازه است. معمولاً مکان‌هایی که دارای پیاده‌رو باشند، از این سایبان‌ها کمک می‌گیرند. رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودها از جمله این مراکز به شمار می‌روند. با نصب این سایبان‌ها فضایی به وجود می‌آید تا غذای مشتریان زیر آن‌ها سرو شود. سایبان‌های چتری مغازه مدل‌های مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به سایبان‌های چتری پایه کنار و پایه وسط اشاره کنیم.
همچنین هر کدام از این سایبان‌ها در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند. به عنوان مثال سایبان‌ چتری پای کنار را می‌توان در قطرهای سه و چهار سفارش داد. این در حالی است که امکان ثبت سفارش سایبان‌های چتری پای وسط در قطرهای ۲٫۵، ۳، ۴ و ۵ وجود دارد. مهم‌ترین مزیت سایبان‌های چتری مغازه پرتابل یا قابل‌حمل بودن آن است. یعنی مغازه‌داران در ساعات تعطیلی می‌توانند نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند. همچنین امکان سفارش یک سایبان جدا برای هر میز وجود دارد که همین موضوع شکوه یک مکان را افزایش می‌دهد.

 سایبان چتری مغازه، رستوران، کافه و فست فود

 سایبان چتری مغازه، رستوران، کافه و فست فود
سخن آخر
سایبان‌ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آن‌ها طرف‌داران مخصوصی را به خود اختصاص داده‌اند. سایبان چتری یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها است که خود در مدل‌های مختلفی موجود است. مغازه‌داران و صاحبان ویلا بر اساس نیازها و سلیقه خود می‌توانند نسبت به انتخاب گزینه برتر اقدام کنند. دوام بالا، مستحکم در برابر لرزش و کاربردی بودن در هر فصل از مزایای این سایبان‌ها به شمار می‌روند. اگر شما نیز به دنبال خرید این سایبان‌ها هستید، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. مطمئن باشید خاص‌ترین سایبان‌ها منتظر شما هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;