بررسی نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلندمرتبه

بررسی نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلندمرتبه در استان مازندران ، مورد تصویب کارگروه ساختمان‌ های بلندمرتبه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران قرار گرفت
به گزارش تاسیسات نیوز، بررسی نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلندمرتبه در استان مازندران ، مورد تصویب کارگروه ساختمان‌ های بلندمرتبه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران قرار گرفت
بررسی نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلندمرتبه در استان مازندران
گرداوری نظام‌ نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان ‌های بلندمرتبه
بررسی نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلندمرتبه در استان مازندران مورد تصویب کارگروه ساختمان‌ های بلندمرتبه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران قرار گرفت.
جلسه‌ی کارگروه مذکور، ظهر روز شنبه چهارم دی با حضور یاسر رستمیان، مبین افضلی‌راد، ولی قاسمی‌نژاد، آزاده محمودی اعضای هیأت مدیره و احمدرضا کتال رئیس اداره‌ی کنترل و نظارت در ستاد سازمان برگزار گردید. در این جلسه که به منظور گرداوری ساز و کار لازم برای بررسی وضعیت ساختمان ‌های بلندمرتبه‌ی فعال در سطح استان مازندران تشکیل شده بود، پیش‌نویس نظام‌نامه‌ی کنترل و بازرسی ساختمان‌ های بلند مرتبه پس از بررسی و تبادل نظر و اعمال برخی اصلاحات، به تصویب اعضا رسید.
هم‌چنین در این جلسه، روشی برای تخصیص بودجه‌ی لازم به منظور پیاده ‌سازی این نظام‌نامه با رویکرد بازدید از کلیه‌ی پروژه‌ های بلندمرتبه‌ی فعال، پیشنهاد شده و مورد تأیید حاضران در جلسه قرار گرفت.
در نهایت، اعضای کارگروه مقرر کردند، این نظام‌نامه و بودجه‌ی پیشنهادی آن در جلسه‌ای با ریاست سازمان مطرح شده و هماهنگی لازم جهت ارائه به هیات مدیره به منظور تصویب نهایی، صورت گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;