افزایش سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلاری برای فریزر خورشیدی

Koolboks از فریزرهای خورشیدی پرداختی استفاده می‌کند تا برای مشتریانی که دارای مصارف مولد هستند مانند فروشندگان ماهی و فروشگاه‌های محله در مناطقی که دسترسی به شبکه برق محدود است و هزینه‌های خنک‌کننده بالاست، ذخیره‌سازی سرد برای مواد فاسد شدنی و نوشیدنی‌ها فراهم کند.

کولبوکز یک شرکت به سرعت در حال رشد است و محصولات آن در حال حاضر در نیجریه و ده بازار آفریقایی دیگر به فروش می رسد. این قرارداد از توسعه نیجریه این شرکت در توزیع واحدهای ذخیره سازی سرد با انرژی خورشیدی پشتیبانی می کند.

Koolboks یک مطالعه آزمایشی تجاری را در سال ۲۰۲۰ برای ارزیابی واکنش مصرف کنندگان به محصول شاخص خود، فریزر خورشیدی KoolHome، تکمیل کرد. این سرمایه گذاری تامین مالی بسیار مورد نیاز را برای کمک به سرعت بخشیدن به استقرار واحدهای KoolHome در مناطق کلیدی در دلتای نیجر، جنوب غربی، از جمله قلمرو پایتخت فدرال و اطراف آن فراهم می کند.

فریزر KoolHome از پنل های خورشیدی روی سقف با باتری لیتیومی و ذخیره یخ استفاده می کند. با استفاده از عایق با ضخامت ۱۰ سانتی متر، می تواند غذا را تا چهار روز تازه نگه دارد، حتی بدون نور کامل خورشید یا منبع تغذیه برق .

آیولا دومینیک، مدیرعامل Koolboks گفت: “ما معتقدیم که بسته به انرژی پایدار می تواند به مردم کمک کند تا امرار معاش کنند و خانواده خود را تغذیه کنند. این یک پیروزی برای مشاغل کوچک، یک پیروزی برای ما و یک پیروزی برای سیاره در کل است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;