بستنی کرایوژنیک

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از معروفترین برندهای بستنی آمریکا شرکتی را تاسیس کرده است تا امتیاز تجهیزات و تکنولوژی برودتی خود را به بازار ارائه کند.


سرماسازی Dippin Dots توسط Dippin Dots , که شرکت آمریکایی پیشرو در صنعت بستنی زود-انجماد می باشد، تاسیس شده است.


با به کار بردن 30 سال تجربه و مالکیت خردمندانه در پردازش سیستم برودتی و ماشینی آن خواهد توانست تکنولوژی برودتی خود در دیگر صنایع پیشرو مانند صنایع غذایی ، داروسازی ، کشاورزی ، شیلات و غذای حیوانات استفاده کند.


پردازش سرماسازی Dippin Dots از نیتروژن مایع برای انجماد محصولات استفاده می کند که نیازمند استاندارد زیادی می باشد. به طور دقیق تر این پردازش برای هر محصولی که نیاز به انجماد خشک دارد مناسب است.


صنایعی که پروبیوتیک می سازند پرورش باکتری و عصاره گیری گیاهان از جمله این گروه هستند.گلوله های کوچک سطح مناسبی برای انجماد خشک را در حالی که درستی پرورش پوشش را ثابت نگه میدارند، فراهم می کنند.


کار کردن با سازنده تجهیزات مخصوص باعث شده است که تیم Dippin Dots مدعی است که می تواند ماشین ها را با توجه به تقاضای مشتریان و گنجایش بالای آن طراحی کند. مشخصاتی که مثل سامانه کنترل و بخارشویی با توجه به نیاز مشتری طراحی شده باشند.


رئیس توسعه کمپانی می گوید:”جا پای کوچک و گنجایش حجم بینظیر همان چیزی است که پردازنده برودتی Dippin Dots را برجسته می کند.” رییس توسعه Dippin Dots Stan Jones مدعی شد. “ما توانایی های آن را فراتر از آنچه که به صورت معمولی استفاده می شود می بینیم و به دنبال این هستیم که نوآوری های خود را با صنایع دیگر در میان بگذاریم.”


مدیر کل Dippin Dots افزود “این یک قدم منطقی برای آینده سازمان ماست.


سرماسازی Dippin Dots نه تنها سهام و جای پای Dippin Dots را افزایش می دهد بلکه به سامانه های ما اجازه می دهد تا توسط صنایع مختلف استفاده شود تا محصولات بهتر و پیشرفته تری تولید شوند.”


Dippin Dots محصولات زود منجمدشونده خود را از سال 1988 تا امروز تولید و توزیع کرده است. ساخته شده درکارخانه تولیدی شرکت در Padukah,Kentucky Dippin Dots محصولات منجمد منحصر به فرد خود را در 50 ایالت آمریکا و 11 کشور جهان در شبکه توزیع خود قرار داده است .

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;