گسترش بستر خدمات مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در مجمع عمومی سالیانه این سازمان در گنبدکاووس : گسترش بستر خدمات مهندسی در استان رشد اشتغال مهندسین و خدمت رسانی دقیق تر به مردم را منجر خواهد شد.


مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در گنبد کاووس برگزار گردید. در این مجمع که با دستور کار سه گانه زلزله غرب کشور، بیمه های مسوولیت مهندسی و طرح سوالات مهندسان از هیات مدیره انجام شد، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان داشت: با گسترش عرصه های مختلف از خدمات مهندسی می توان شاهد رشد عرصه اشتغال مهندسان و خدمت رسانی دقیق تر و روشنتری به مردم خواهیم بود.


وی افزود: هیات مدیره نگاه ویژه ای در خصوص موضوع سازندگان مسکن و ساختمان و مجریان ذیصلاح در دستور کار قرار خواهد داد به این دلیل که با توجه به مسیولیت های حقوقی ایشان و جلوگیری از آسیب های احتمالی مهندسان فعال این حوزه می بایست با نگاه دقیق تری بازبینی گردد.


سید مجتبی موسوی با اشاره به طرح حذف احتمالی 5 درصد از بودجه سازمان ادامه داد: ما اعتقاد داریم مشکلات درون سازمانی از درون مجموعه باید حل شود و با توجه به اتفاقات اخیر تمام تلاش خود را با هرشرایطی در جهت رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت خدمت رسانی به جامعه بکار خواهیم گرفت و اعتقاد داریم بدون شک دوام این سازمان باعث رشد و قوام عرصه مهندسی در کشور خواهد شد.


وی در انتها گفت : با همین هدف هیات مدیره قبل از بررسی نهایی بودجه سالیانه جلسات ویژه ای را در جهت اخذ تصمیمات مناسب با موضوع بودجه برگزار خواهد نمود تا در هرشرایطی، نقصانی متوجه سازمان نگردد تا عرصه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان را شاهد باشیم.


در ادامه براساس دستور جلسه مجمع در خصوص موضوعات حاضرین از نظریات سخنرانان بهره بردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;