اجرای 2500 متر از تونل انرژی در مشهد

 

 عملیات اجرایی تونل انرژی در خیابان شارستان حدفاصل میدان امیر تا تقاطع بازار رضا، به طول 330 متر در حال اجراست؛ همچنین عملیات اجرایی این تونل در خیابان شارستان حدفاصل کوچه چهار باغ و مخابرات به طول 200 متر با پیشرفت 10 درصدی پیگیری می‌شود.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سخن‌گوی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی از پیشرفت 2500 متری تونل تاسیسات انرژی در منطقه ثامن خبر داد.

 عباسعلی رشید افزود: هدف از ایجاد تونل مشترک انرژی که انتقال دهنده تاسیسات آب، برق و مخابرات است، ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق به منظور اجرای پروژه‌های خدماتی است و تا حد امکان از کنده‌کاری‌های بی‌مورد و وارد آمدن صدمه به شبکه تاسیسات جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: سهولت تعمیر و تعویض لوله‌ها و کابل‌ها بدون نیاز به حفاری، امکان حفاظت فیزیکی تاسیسات، رفع مشکلات ترافیکی بر اثر حفاری‌های متعدد و سهولت در ارائه پشتیبانی خدمات از دیگر مزیت‌های احداث این تونل است.

وی به حفر 12 حوضچه به منظور جلوگیری از حفاری‎های متعدد و غیرضروری اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی تونل انرژی در خیابان شارستان حدفاصل میدان امیر تا تقاطع بازار رضا، به طول 330 متر در حال اجراست؛ همچنین عملیات اجرایی این تونل در خیابان شارستان حدفاصل کوچه چهار باغ و مخابرات به طول 200 متر با پیشرفت 10 درصدی پیگیری می‌شود.

سخن‌گوی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی با اشاره به ضرورت تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه اظهار کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین گردد، 11 کیلومتر باقی مانده تونل ظرف یک سال و نیم آینده تمام شده و در اختیار شرکت‌های بهره‌بردار قرار می‎گیرد.

پایان پیام/.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;