تولید برق در کشور در سال ۹۲ با کمبود مواجه نخواهد شد

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه تهران با بیان اینکه این شرکت به پیمانکاران بخش خصوصی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بدهکار است گفت: در سال ۹۲ تولید برق در کشور با کمبود مواجه نخواهد بود.

 

 

 

سیدزمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات ایجاد شده برای برق از بابت نوسانات نرخ ارز تولید برق در کشور را با مشکل مواجه نخواهد کرد؟گفت: با تدابیر و روش‌های انجام شده در تولید و تامین برق تهران هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: نوسانات نرخ ارز مشکلاتی برای پیمانکاران و تعمیرکاران تجهیزات برقی که  طرف قرارداد با شرکت برق منطقه‌ای تهران هستند ایجاد کرده است، اما با وجود فرمول‌ها و تعدیل نرخ ارز این مشکلات رفع و حل خواهد شد.

 

حسینی اضافه کرد: نوسانات نرخ ارز شرکت برق منطقه‌ای تهران را چندان تحت‌الشعاع خود قرار نداده است، اما آن میزانی هم که از این نوسانات تحت تاثیر قرار گرفته در حال رفع آن هستیم.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در خصوص میزان تولید و مصرف برق در پیک تابستان سال جاری گفت: مصرف برق تابستان در سال جاری نزدیک به 7 هزار و 940 مگاوات بود که بدون هیچ مشکلی در ارتباط با تامین برق تهران تابستان را پشت سر گذاشتیم.

 

وی ادامه داد: برای سال 92 نیز پیش‌بینی می‌شود که بدون هیچ مشکلی تابستان سال آینده را با تامین برق مناسب پشت سر بگذاریم.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که برخی شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی پیش‌بینی کرده اند در سال 92 با کمبود تولید برق مواجه می‌شویم،گفت:‌ در شرکت برق منطقه‌ای تهران و حتی کل صنعت برق کشور مشکلی به نام کمبود تولید برق پیش‌بینی نشده است.

 

وی ادامه داد:‌شرکت برق منطقه‌ای تهران به پیمانکاران بخش خصوصی 40 میلیارد تومان بدهکار است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بدهی‌ها کاهش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;