CENTIEL به عنوان شرکت سال انتخاب شد

نیکولا ترومانس، دستیار سردبیر، اخبار ساختمان و تأسیسات توضیح می‌دهد: «در طول سال، سازمان‌های مختلف را بررسی می‌کنیم و تنها سه نامزد برجسته را به ‌عنوان «شرکت‌های سال» انتخاب می‌کنیم. CENTIEL به دلیل انتخاب در بخش انرژی و نیرو ، همراه با ابداعات واقعاً نوآورانه برای عنوان “مشاوران قابل اعتماد”.

مایک المز، مدیر عامل CENTIEL UK تأیید می کند، “من خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم، به ویژه در شناخت رویکرد مشاور مورد اعتماد ما به مشتریان. ما فقط یک “جعبه” نمی فروشیم، کاری که انجام می دهیم محافظت از زیرساخت های انرژی حیاتی مردم و مشاغل است. این یک مسئولیت بزرگ است و باید درست باشد. و ما بسیار خوش شانس هستیم که بخشی از یک تیم تحقیق و توسعه هستیم که مسئول معرفی بسیاری از نوآوری هایی هستیم که طراحی UPS را متحول کردند.

«یو پی اس ماژولار واقعی ما، CumulusPowerTM، در طراحی حفاظتی برقی توسعه داده شده است. تیم ما قادر به ارائه بهینه ترین راه حل ها برای مشتریان و نیازهای خاص فردی آنها است. به زبان ساده، ما بهترین کار را برای مشتری انجام می دهیم.

سیستم‌های UPS ما اکنون از قدرت حیاتی بسیاری از مؤسسات پیشرو از جمله مراکز داده، امکانات پزشکی و سازمان‌های شرکتی در سراسر جهان محافظت می‌کنند. ما آرامش خاطر را برای پایگاه مشتریان خود فراهم می کنیم که انرژی های آنها به طور کامل محافظت می شود. ما مفتخریم که برای این جایزه انتخاب شدیم، زیرا این جایزه کمک مستمر CENTIEL به صنعت انرژی حیاتی را به رسمیت می شناسد.

گفتنی است بطور کلی منابع تغذیه بدون وقفه یا همان UPSها به دو دسته ACو DC تقسیم می شوند.

منابع تغذیه برق مستقیم یا همان DC UPSها متشکل از باطری ها، دستگاه های شارژباطری (Battery Charger) و تابلوی توزیع برق مستقیم (DC Power Supply System) می باشند که مصارف مختلفی از جمله در پست های برق، تامین بارهای اضطراری جریان مستقیم به مصرف کننده هایی مثل مدارهای ابزار دقیق و کنترل و همچنین تابلوهای برق را خواهند داشت.

AC UPS ها نیز منابع تغذیه بدون وقفه ای می باشند که شامل یک یکسو کننده/ دستگاه شارژ (Rectifier/Charger)، یک مبدل (Inverter)، باطری ها (Batteries)، یک کلید تغییر وضعیت الکترونیکی (Transfer Switch)، یک کلیدBypassتعمیراتی(Maintenance Bypass Switch) و در صورت لزوم یک ترانسفورماتور بای پس (Bypass Transformer) باشد و دارای کاربردهای کوناگون در پروژه های مختلف می باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;