Profab Access نسل جدید درهای ایمنی جدید را معرفی کرد

تنها محصول در نوع خود که در حال حاضر موجود است، قاب قابل تنظیم PRECISION با مهندسی ماهرانه است که فرآیند نصب را برای متخصصان ساخت و ساز کاملاً متحول می کند و فرآیند مشخصات را برای معماران و تعیین کننده ها ساده می کند.

این امر از طریق ساختار منحصربه‌فرد محصول به دست می‌آید که قاب را قادر می‌سازد تا به طور کامل تنظیم شود که با ارائه بالاترین استانداردها در دقت، نصب را برای هدف مناسب تضمین می‌کند. بسته بندی های پلاستیکی برای فرآیند نصب ایمن تر، سریع تر و ساده تر.

سری ۴۰۰۰ Profab Access در انتظار ثبت اختراع با قاب قابل تنظیم PRECISION در حال حاضر به صورت استاندارد با درب رایزر و درجه بندی در رده ایمنی بالای آتش نشانی از جنس فولاد با کیفیت بالا.

قاب PRECISION به طور چشمگیری زمان نصب را کاهش می دهد و خطر استفاده از اجزای غیر منطبق را در طول نصب که ممکن است در ارتباط با خود درب بالابر آزمایش نشده اند، از بین می برد.

همچنین نوارهای تشدید کننده کارخانه بر روی قاب بیرونی نیز نیاز به ماستیک متورم اضافی را هنگام نصب قاب در ساختار دیواری انعطاف پذیر یا جامد از بین می برد.

Profab Access اولین سازنده بریتانیایی است که درهای مخفی Riser Doors خود را به صورت دو طرفه آزمایش کرده است. قاب قابل تنظیم PRECISION همچنین به صورت یک مجموعه کامل با درب های رایزر سری ۴۰۰۰ INTEGRA به مدت ۱۲۰ دقیقه آتش سوزی دو جهته آزمایش شده است و گواهینامه CERTIFIRE را برای نصب در دیوارهای شفت بدون خط و ساخت دیوارهای جامد دریافت کرده است.

این راه حلی کاملاً تأیید شده را در اختیار معماران، معماران و پیمانکاران قرار می دهد، زیرا هر دو قاب و درب بالابر به صورت دو طرفه به عنوان یک درب واحد آزمایش شده اند و مستندات جامعی برای اثبات اعتبار عملکرد و پایبندی آنها به کلیه مقررات مربوطه از جمله ارائه شده است.

مارکوس پارنهام، مدیر بازرگانی پروفاب اکسس، گفت: «به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت، ما مسئولیت داریم که مرزهای این دسته از محصولات را پشت سر بگذاریم و اطمینان حاصل کنیم و کاربران این اطمینان را می دهد که بالاترین استانداردها را در عملکرد و انطباق ارائه می دهد.

“قاب قابل تنظیم دقیق PRECISION در انتظار ثبت اختراع جدید ما نشان دهنده یک تغییر گام واقعی برای صنعت است، که از حرفه ای ها در انجام وظیفه خود در ارائه بالاترین استانداردهای با دقت لازم و دستیابی به انطباق دائمی برای کل درب، حمایت می کند. مواد مورد استفاده در طول فرآیند نصب این قاب نتیجه تعهد تزلزل ناپذیر ما به نوآوری و ارائه محیط ساخته شده با بالاترین استانداردها در راه حل های دسترسی است.

قاب قابل تنظیم PRECISION با مهر و موم دود، شعله ور و آکوستیک FS1000 یکپارچه ساخته شده است، که نیاز به ماستیک متورم اضافی را هنگام نصب قاب در ساختار دیواری انعطاف پذیر یا جامد از بین می برد. این ماده مقرون به صرفه و پایدار فاقد ترکیبات هالوژنی است و هنگام گرم شدن گاز سمی منتشر نمی کند و ایمنی ساکنان ساختمان را در صورت آتش سوزی تضمین می کند.

مجموعه جامع درب‌های رایزر و راه‌حل‌های دسترسی Profab Access در دفتر مرکزی آن در Atherstone توسط تیم مجرب متخصصان طراحی و مهندسی آن تولید می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;