Anti Uv و صرفه جویی 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی در مصرف انرژی

با نصب پوشش حراراتی آنتی یو وی (Anti Uv) در پنجرهای ساختمان شهید تندگویان منطقه ویژه پارس 1میلیارد و 200 میلیون ریال در هدر رفت انرژی صرفه جویی شد.

 

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از منطقه ویژه پارس، عباس زکی پور دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی منطقه ویژه پارس با بیان این خبر افزود: این پوشش حرارتی 5 تا 79درصد از نفوذ انرژی گرمایی از طریق شیشه های ساختمان شهید تندگویان جلوگیری خواهدکرد که این اقدام علاوه بر جلوگیری از ورود اشعه مضر UV ، از گرم شدن بیش از حد محیط داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند.

زکی پور با بر شمردن ویژگی های پوشش حراراتی «آنتی یو وی» گفت: این پوشش برپایه عملکرد انتخابی درمورد کل گستره طیف الکترومغناطیسی و نور خورشید استوار است که علاوه بر مهار اشعه های حرارتی ،نور مرئی را بصورت کنترل شده عبور می دهد و مانع نفوذ اشعه فرابنفش تا 99درصد به واسطه لایه حاوی گونه های شیمیایی   UV Absorbers خواهد شد.

وی ادامه داد: پوشش حراراتی آنتی یو وی مانند حفاظ امنیتی در برابر تاثیرات گلخانه ای عمل می‌کند که با توجه به نمای شیشه ای ساختمان شهید تندگویان منطقه ویژه پارس میزان صرفه جویی در انرژی بسیار چشمگیر خواهد بود.

 زکی پور در خصوص ضرورت نصب این پوشش حراراتی افزود: با نصب این پوشش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در هزینه انرژی برق و سرمایش ساختمان شهید تندگویان صرفه جویی خواهد شد و این پوشش قادر است تا  از ورود گرما به ساختمان به طور متوسط تا 60 درصد و اتلاف حرارت در زمستان را تا 29درصد کاهش دهد.

پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;